Nuby rietjes beker

morgan heeft der rietjes beker van nuby ontdekt. En ik ook hoe je het rietje er weer in doet alleen nu is ie niet helemaal 100% antilek meer. Meer die daar last van hebben of heb ik iets niet goed gedaan met weer inelkaar zetten. En nee ik weet niet meer waar het briefje is dat er bij zat.

Groetjes,

Michèle

Owwww een vreselijk getrut dat rietje er terug in doen, bij mij is ie dan ook niet antilek meer. Drinkt Dylano er wel niet ui maar goed hahaha.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

“Getrut”

Geen idee welke variant je hebt. Wij hebben 2 verschillende rietjesbekers van Nüby en bij de ene is het heel makkelijk om het rietje er weer in te krijgen en bij de ander niet (getrut inderdaad, haha). Goed onder dat richeltje doortrekken, da’s het enige volgens mij.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Is toch normaal woord “getrut”

Liefs Michelle

Ha ha ha ja is een normaal woord dacht ik enne ik heb hem er wel weer ingekregen, maar ik krijg het doppie er niet goed meer op in de deksel.

Groetjes,

Michèle

Ondingen zijn het! Wij hebben de lage beker, de kleine. Die met oren. Niet dat Eef er uit drinkt, maar natuurlijk hebben wij 'm. Twee zelfs…Er gaat alleen maar eten tussen dat rietje zitten en het lukt mij ook niet om goed schoon te krijgen. Geen tips dus. Wel fijn dat Morgan WEL uit die beker drinkt, staat zo stoer!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik heb geen idee wat je bedoelt. Tim drinkt sinds vlak voor zijn 1e verjaardag uit de Nuby rietjesbeker en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Nu zijn er meerdere varianten, dus ik kan je helaas niet helpen.

Groetjes,
Sandra

@rainbow

Wij hebben samen alle bekers

Liefs Michelle

haha herkenbaar,
uhm… je moet even goed kijken naar dat witte staafje wat in dat doorzichtige rietje zit. in dat witte ding zit een wit randje op (wat verdikt is) dat moet tusse die randjes komen van dat doorzichtige ding zeg maar… snap je het een beetje? pak die beker erbij en lees dan nog es hahaha want zo staat het er zo stom.
en niet te strak die beker dichtdraaien, want dan gaat ie hier ook lekken.
oh en nog iets. rico heeft er 2
een oranje en een paarse… en die paarse die lekt niet maar die oranje wel, terwijl daar niks anders mee is gebeurd, ik denk persoonlijk dat niet alle bekers perfect gemaakt zijn wat wel zou moeten voor die prijs

ohja nog iets rico heeft die kleine met die oren, net dezelfde als eva

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100513/lRiv.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“89” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/mGJ4p2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 20 May 2010 21:30:14

Morgan heeft deze:

Groetjes,

Michèle

Is ook een normaal woord, maar ik vind het gewoon geinig.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Liefs Michelle

die heeft rico bij opa en oma,. ik ben er nu toevallig haha dus ik kijk er even naar…

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

dat is idemdito hoe ik het uitlegde michele.
in de dop(deksel zeg maar) waar je dat plastic ding door dat gat doet van onder…hmm even beter uitleggen…
in ieder geval zit er op dat plastic ding zo’n " knobbeltje" dat moet je vastzetten op dat uitstulpseltje… en dat witte gedeelte van dat rietje daar zit zo’n verdikt randje op die moet in dat plastic ding (zie je ook een randje zitten die hol is zeg maar… en daar moet ie dan tussen) dan zit ie goed vast.
dan moet dat doorzichtige gedeelte van het rietje zo ver mogenlijk in dat witte gedeelte rietje.

zo moet ie in ieder geval bevestigd worden.
als ie dan toch lekt is het gaatje te groot van het rietje waar ze uit drinken waardoor hij blijft lekken als je hem op zijn op houdt.
dan is het gewoon een foutje in het product. (ook ik heb daar al een paar verkeerde bekers van gehad… het zijn gewoon ondingen)

@Inge, kun jij niet bij Nuby gaan werken? Om dit zo goed uit te leggen aan alle klooiende moeders? Héél duidelijk uitgelegd zo en zo beeldend!

@Michelle, ik heb ze laatst geteld he…het zijn er 24! Speenflessen van diverse merken, bekers met en zonder oren, met harde en zachte tuit, met en zonder rietje etc. etc. En het resultaat is…dat Eef nog steeds aan de speenfles hangt! Ik vind wel dat wij een lintje mogen krijgen, vanwege onze verdiensten voor de kinderbekerproduktie! Zonder ons hadden ze 500% minder omzet!

Gewijzigd door - Rainbow op 21 May 2010 13:43:19

hahahaha, ik ben heeel beeldend
ik vind iets ook pas grappig als ik het in beelden voor me zie (dus zowel reallife als in mijn fantasie)

@ inge dat had ik gedaan alleen kreeg ik het knobbeltje er dus niet goed meer op.

Groetjes,

Michèle

dan moet je waarschijnlijk aan het zuig gedeelte trekken, het kan zijn dat het niet goed erdoorheen zit, waarschijnlijk zit dat knobbeltje iets te hoog waardoor die er niet goed oppast.
je kunt het plastic " zuig gedeelte" erdoorheen trekken, dan heb je 1 " klik" en nog ietsje doortrekken, bij de " 2e klik" zit ie goed, en dan moet ie het als het goed is weer doen

@Rainbow

Ben het helemaal met je eens
Heb dus hetzelfde assoritment als jij Kan er nu trouwens een stel wegdoen omdat hij daar toch niet uit drinkt. Nemt alleen maar plek in
Hij drinkt nu uit een beker van ikea met een hondekopje( is de deksel met harde tuit) erop 2 voor 3,95 Heb ik daar al die dure bekers voor gekocht En het gaat steeds vaker in een gewone beker nu.

Liefs Michelle

@Michelle: waaaat, IKEA-beker, hondenkopje? Dat klinkt me weer goed in de oren! Is dat een tuit dan? VERTEL!