Nuby lepels

Bij mijn familie en vrienden roken ze ook niet als ik met Morgan langs kom. Nu zal ik er bij andere minder moeilijk over doen, ze is 6 maanden nu, maar thuis wordt echt niet gerookt meer. Althans binnen dan.

Groetjes,

Michèle

nee precies.
ja je kunt je kind wel blijven beschermen maar goed je ontkomt er toch nauwelijks aan.
rico is misschien 1 of 2x in aanraking met rook geweest tot nu toe (in de lift roken ze hier waar ik echt pissig om kan worden, er hangt niet voor niks een sticker verboden te roken maar oke) en een keer toen we op een verjaardag kwamen werd er gerookt dus ik moest door die kamer heen om rico naar boven te kunnen brengen waar hij lekker kon slapen.
ach soms wat ik al zei…ontkom je er niet aan

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ach ik ben wel blij dat er in sportkantines niet meer gerookt mag worden. Zo kan ik haar wel met een gerust hart meenemen naar de voetbal.

Groetjes,

Michèle

ja precies dat is wel zo
ga je elke zondag ofzo? welke club, FC den haag?

Ja in princiepe elke zondag of het weer moet het echt niet toelaten.

Ha ha ha nee hoor. Sep6. Pappa aanmoedigen…

Groetjes,

Michèle

haha ooh ja dat hoort er ook bij he
hopelijk valt het weer idd mee dit weekend, nu schijnt ze zon hier VOLLOP echt HEERLIJK jaja hier wordt ik echt happy van. rico vandaag voor het eerst met zn toet in de zon toen we naar t winkelcentrum gingen. helemaal tranen over zn gezicht van de zon… ik had die kap al wel goed omhoog gedaan en dat zonne ding dicht gedaan maarja de zon scheen zo laag dat het eronder door kwam

Morgan trekt altijd haar capucon over haar ogen als de zon schijnt. Of ze legt een spuugdoekje over haar gezicht. Maar ik ga zo wel even in het zonnetje halen want die eerste zon is fel genoeg om de wangetjes te verbranden…

Groetjes,

Michèle

ja dat is een goeie ja, goed dat je daaraan denkt nu al! ik was er nog niet opgekomen.
welke factor zou voor een baby zijn? je hebt die van zwitsal natuurlijk die waren nu weer in het assortiment zag ik vandaag…

Ik was bij de etos, maar ze hadden niet eens iets voor kinderen. Kijk van de week wel even bij de ah of zo.

Groetjes,

Michèle