Nu wel veilig

Ik heb afgezien van mijn playstation ook wat boeken te koop gezet. Ik heb namelijk heel veel boeken en veel lees ik er niet meer. Ik hbe een fotografisch geheugen voor boeken dus het is geen lol voor mij om een boek weer te lezen, zeker moordthrillers en zo niet want ik ken het eind nog uit mijn hoofd. Dus ik heb een account bij Bol.com aangemaakt en ik heb vandaag mijn eerste boek op de bus gedaan naar een koopster. Toevallig een van Kluun. Dacht ook wel dat die snel weg zou zijn. Maar goed deze is wel veilig en legaal. Het is geen vetpot die je verdient maar het is een begin

Groetjes,

Michèle

Hopelijk gaat je nieuwe bijbaan je een leuk zakcentje opleveren!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Niks naar Nigeria sturen he?! Daar kunnen ze toch geen Nederlands lezen.

Groetekes, Sje

Ha ha ha nee sje dat zal ik noooooit meer doen

Groetjes,

Michèle

hoo leuk!
ey michele kun je op jouw account op bol.com een link vinden die verwijst naar al jou boeken die je verkoopt? kun je die dan geven want dan wil ik wel even kijken

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Boeken verkopen via Bol.com doe ik ook al een tijdje en dat loont zich toch best hoor. Op een gegeven moment moest ik alleen heel vaak naar het postkantoor en toen werd ik er een beetje gek van. Maar vooral voor mijn spirituele boeken (waar ik nu niet veel meer mee heb) was veel belangstelling. In totaal heb ik er zeker 15 verkocht! Succes met de verkoop enne…ik hou ook van thrillers, dus ik wil ook wel een keer kijken!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wij hebben ook wat studieboeken verkocht van mijn vriend, en dat heeft inderdaad ook een leuk zakcentje opgeleverd!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

@ Inge ik heb je een mailtje gestuurd,

@ Rainbow spriritueel in welke zin??

Groetjes,

Michèle

Ik bedoel boeken over kaartleggen enzo, Tarot-kaarten. En ik las veel over je eigen geluk maken enzo, een beetje a la The Secret. Ik deed dat vooral toen ik nog wat minder zeker van mezelf was, als een soort bevestiging. De boeken stonden al jaren in de kast stof te happen. Maar er was veel belangstelling voor!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik heb zelf veel boeken over wicca en tarot en reincarnatie. Zelf help boeken heb k niet.

Groetjes,

Michèle