Tja na een weekend PP drama, stond ze vanochtend te gillen toen ik weg moest naar mijn werk, echt tranen over d’r wangen. Ik vraag me nu toch echt af wat er aan de hand is! Ze maakt ineens zo’n omslag!!!
Vindhet zo vreemd, d’r zijn niet echt veranderingen. Op vrijdag was ze naar school geweest, gevallen en wat pijn gehad, weekend dus zwemmen, gespeelt, etc, en op Maandag weer naar schooltje, toen ze uit school kwam was ze super lief, gisteren avond ook alles goed en dan vanochtend dat hysterische gegil en gehuil! bah! iemand een idee?
Nu weer huilen, wat is er toch aan de hand?
Wat ik in het andere topic al vroeg kan het zijn dat ze haar vader mist?? Dat dat nu inslag begint te hebben??
Groetjes,
Michèle
Wat Michele zegt, daar zat ik ook aan te denken.
En anders is ze misschien even extra moe, voelt ze zich misschien niet helemaal lekker en komt het er allemaal sneller uit op het moment.
Ik zou haar lekker een extra knuffel geven en voor de zekerheid misschien maar uitleggen dat mamaaltijd weer terug komt uit het werk en dat ze dan zo blij is om Jada weer te zien. En dat pappa lang weg is, maar snel weer terugkomt, omdat hij haar zo mist.
Succes met je kleine emotionele achtbaan!
Liefs!
Tja ik weet het niet hoor Michele, maar hij is natuurlijk al 3 maanden weg, zou ze het echt nu pas hebben? Lijkt me vreemd dan zou je het toch naar een maandje moeten verwachten? Over iets meer dan 3 weken is hij iig alweer terug dus das niet zo lang meer!
Tijdsbesef is heel anders op deze leeftijd he en het kan dat het ineens gebeurd dat ze ineens besloten heeft dat ze pappa wil. En wat Liske zegt misschien voelt ze zich niet lekker en zit dat dwars. Ze zijn al heel groot maar toch zijn het nog zulke mini mensjes die hun gedachte niet altijd goed kunnen uiten.
Groetjes,
Michèle
Valt zoiets niet te testen? Als ze het niet uiten.
Ik bedoel geef haar een foto van haar papa of een knuffel die zoals jij zegt haar papa voor haar heeft opgestuurd. Als ze die dan altijd bij zich heeft zegt dat al genoeg. Ik ben nog niet zo into the peutermind, maar het is een ingeving van deze kant
Of misschien een verlate eenkennigheid, in een keer door dat als jij weg bent, wel een beetje laat maar soms gebeurd dat.