quote:
borstvoedings forums gevraagd?
nee ik heb daar eigenlijk niet aan gedacht en dan moet je weer registreren en inloggen, .... en direkt een vraag stellen en nooit meer terug gaan....ik dacht dat er hier wel mama's waren die nog bv geven.
quote:
Manon drinkt nl erg slecht haar melk. Nog maar 200 a 250 cc per dag als we geluk hebben
oei dat is wel ook weinig he, ik heb ook gelezen in een boekje van cb dat kinderen tussen
6 en 10 maanden minstens 0.5 liter melkvoeding moeten krijgen per dag en max. 750ml
ik weet dat b v anders is je moet geven op vraag…dat heb ik genoeg moeten doen met alyssa in het begin om de 3 uur moest ze drinken, ik had toen ook genoeg over dat ik moest kolven na voedingen ander deed het pijn!
Maar ik volg wel een beetje die richtlijn van flesvoeding qua hoeveelheid.
Christa, amai bedankt voor heel de uitleg!! nu zie ik ook hoe het gaat bij een ander met het terug lopen van b v.
Ja dan heb ik wel al heel weinig nu als melinda op 7 maanden nog zoveel heeft maja elk kind drinkt ook weer anders maar toch.
Ik had raad gekregen ook van cb om bijvoorbeeld na elke vaste voeding een beetje tijd tussen te laten en dan nog eens bv geven, heb ik gedaan maar dan drinkt ze een paar slokje en was het weer gedaan daarmee is het niet meer op gang gekomen.
Maar ik zal nu ook zien dat ze s’avond nog een fles krijgt dan, want het zal wel daarom zijn dat ze n wat blijft huilen en niet onmiddelijk wilt slapen.
overdag geen probleem met slapen, en s’avonds nu enkele dagen weer huilen, maar nu denk ik wel dat ze echt niet genoeg krijgt voor het slapen!
Ik zal dat ook proberen met pap zoals MJ in de voormiddag dat zal beter gaan alyssa kennende.en zoals jij christa, s’avodns voor bv ik begin met 150ml en zie of ze deze opkrijgt. zonodig wat meer, maar ik zal ze gewoon aanleggen s’morgens en s’avonds en voor slokjes wanneer ze erom vraagt en kolven s’middags.
ik wil nog niet stoppen met bv. ik heb daar percies schrik voor dan heb ik dat mama-moment niet meer met haar!
groetjes van Samya ,mama van Alyssa