Nu nog niks

Maar zaterdag wordt ik ingeleid, om 8:00 moeten we er zijn. dus zondag zal het er zeker zijn, alles zag er goed uit heb ontsluiting dus baarmoedermond is goed week wie weet zei ze al begint het toch nog uit zich zelf we hopen er op zo niet weten we dat er nu echt een eind aan komt hahaah

Liefs Tries bijna mama van een ???

Joepieeeee. Ik zal heel erg aan je denken, dat weet je! Enne…ik had gelijk he? Dat je ongetwijfeld al ontsluiting zou hebben, daar heeft al dat rommelen al lekker voor gezorgd! Een kadootje van de natuur… Ik spreek je vast niet meer nu? Neem nog ff je rust, al slaap je slecht, ga dan toch maar liggen!
Suc6, met je (stuit)bevalling.

liefs van Moontje

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

gossie possie wanneer komt dat kleine lieve mooie, jongetje/meisje er nu eindelijk eens uit…
Kom op he laat je mama niet zo lang wachten…, en niet alleen je mama haha ikke wil jou ook bewonderen hoor

hihi ff zonder dollen, als ik je niet meer spreek, heel veel succes tries, ik denk aan je!!
Zet hem op je kunt het!!

We horen het wel!!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Heel veel geluk Tries en zet 'em op, je kunt het!!!

Liefs, Marielle

Ohhh, het word nu toch wel spannend he?! Nou meid ik ga je alvast heel veel sterkte wensen, en eh ik ga gewoon de hele dag met je meepuffen… Ben heel erg benieuwd naar dat mooie minimensje!!!

Liefs ellen

Spannenddddddddddddddddddddddddddddddd

Heel veel suc6 morgen, vergeet geen dextro mee te nemen, krijg je gelijk infuus of doen ze eerst nog gel???

Heel veel suc6!!!
Liefs, Els

Heel veel succes morgen en we horen het wel!

Groetjes Miriam

Helaas ziekenhuis belde net wordt maandag de gyn wil het zelf doen en ze is er pas maandag weer grrrr had me er helemaal op ingesteld maar ja, ze gaan eerst kijken en dan beslissen wat ze gaan doen of gel of gelijk infuus ze denkt eerst gel we zullen het zien… ik hoop dat het toch uit zich zelf begind maar anders zijn ze allebij op de 23ste jarig hihi heeft ook wel wat

Gr Tries

wowwwwwwwww tries spannend hoor
en balen hoor dat het nu maandag is,maar wie weet begint het uit zich zelf he.

nou en anders zitten we maandag met zijn allen gewoon heel de dag te f5 en tot we neiuws hebben hahaha

heee kom op he je kan het

groetjes bianca
http://net.clubs.nl/Dylan&Kaitlyn

Als er al ontsluiting is, kunnen ze toch gelijk infuus doen? Deden ze bij Veronica ook. Enne…tis best leuk hoor, zo`n kadootje op je verjaardag krijgen… Veronica was het mooiste (ingeleide haha) kado wat Marcel ooit gehad heeft…

Suc6 dan maandag (of eerder, mocht het al beginnen…)

liefs van mevr Frankensteijn!!

Denk dat je eerst gel krijgt of dat ze eerst de vliezen breken en kijken wat er gebeurt. Op gel krijg je meestal een betere reactie dan op een infuus (Mo, als je vliezen gebroken zijn helpt gel niet vandaar dat ze bij jou gelijk infuus hebben gedaan)

Wel balen meid, dat je er net op had ingesteld. Ik weet hoe je je voelt…Wordt een spannend weekendje voor je!!

dikke kus van Els

Vliezen gaan ze niet breken omdat het een stuit is, dat doen ze liever niet omdat juist de vliezen dan zorgen voor een geleidelijke ontsluiting en de druk niet gelijk te hoog is dat je gelijk pers weeen krijgt want dat gebeurd vaak bbij een stuitbevalling, en juist is het heel belangrijk dat er dus niet geperst wordt tot de 10 cm anders zouden we wel in de problemen komen en dat willen we niet brrr…

de gel of ze dat gaan doen ligt een beetje aan hoe veel ontsluiting ik heb ik had al wat (geen idee hoe veel vergeten te vragen) want eigelijk zorgt de gel er voor dat je baarmoedermond goed rijp wordt dat is ie al dus wie weet ik zelf zal er zeker om vragen voor infuus oke dan maar weeengolven maar heb geen zin een dag daar weer te lopen en er gebeurd niks maar ja we zien het allemaal wel.

vanmiddag zat ik ff te denken omdat die arts tegen peet zei maandag is mijn eigen gyn er weer dat het gaat omdat hij geen stuitbevalling ziet zitten er zijn nog mar weinig artsen die dat willen ik denk dus dat dat de reden kan zijn maar dat vragen we maandag ook wel ff…

moon ik bedoele jordy is op de 23ste jarig 23 mei samen met zijn papa en dat nu 23 sept dus zal wel weer een kind zijn wat op papa lijkt hahahaha ik ben niet op de 23ste jarig maar 4 feb hihi

Liefs Tries

Ok ik vat het nu hahaha.

MOON ik vergeef het je!!! omdat je beetje zielig bent hahahahaha

nee hoor meis zwangerschapdementie duurt heeeeeeeel lang(rest van het leven??? hahaha)

dikke kus Triesje