Vliezen gaan ze niet breken omdat het een stuit is, dat doen ze liever niet omdat juist de vliezen dan zorgen voor een geleidelijke ontsluiting en de druk niet gelijk te hoog is dat je gelijk pers weeen krijgt want dat gebeurd vaak bbij een stuitbevalling, en juist is het heel belangrijk dat er dus niet geperst wordt tot de 10 cm anders zouden we wel in de problemen komen en dat willen we niet brrr…
de gel of ze dat gaan doen ligt een beetje aan hoe veel ontsluiting ik heb ik had al wat (geen idee hoe veel vergeten te vragen) want eigelijk zorgt de gel er voor dat je baarmoedermond goed rijp wordt dat is ie al dus wie weet ik zelf zal er zeker om vragen voor infuus oke dan maar weeengolven maar heb geen zin een dag daar weer te lopen en er gebeurd niks maar ja we zien het allemaal wel.
vanmiddag zat ik ff te denken omdat die arts tegen peet zei maandag is mijn eigen gyn er weer dat het gaat omdat hij geen stuitbevalling ziet zitten er zijn nog mar weinig artsen die dat willen ik denk dus dat dat de reden kan zijn maar dat vragen we maandag ook wel ff…
moon ik bedoele jordy is op de 23ste jarig 23 mei samen met zijn papa en dat nu 23 sept dus zal wel weer een kind zijn wat op papa lijkt hahahaha ik ben niet op de 23ste jarig maar 4 feb hihi
Liefs Tries