Nu nog in een stuit

Hallo mama’s,

Vanmirgen bij de verloskundige geweest. Onze kleine uk ligt, nee zit in mijn buik. Echt met de billen naar beneden.
Had al zo’n vermoeden. Maar het werd vanmorgen bevestigd.

Wanneer neemt je kindje ook alweer de juiste positie in? Mijn verloskundige gaat er wel vanuit dat de kleine nog gaat draaien.

Gr

Mij is verteld dat ze rond 32 weken hun definitieve positie innemen. Maar volgens mij gebeurd het ook nog wel eens later dat de baby toch nog goed draait.

Hoop voor je dat de kleine nog draait.

Groetjes,
Sandra

Ze kunnen nog tot 36 weken draaien. Daarna kunnen ze in het ziekenhuis nog proberen de kleine te draaien. Merel is in een stuit geboren en ik moet zeggen dat dat erg goed is gegaan. Als deze kleine met zijn/haar billen naar beneden zou liggen, zou ik weer voor een stuitbevalling gaan.

Groetjes Natasja

Hoop zo dat de kleine nog draait!

@natasja, hoe ligt jou kindje nu? Of weet je dat niet?

Ik heb met 26 weken een echo gehad omdat ik toen flink was gevallen en toen lag hij/zij in een stuit. De laatste keer bij de vk lag de kleine over dwars, dus dan hoop ik zeker dat-ie nog draait. Anders wordt het een keizersnee en daar ben ik nogal huiverig voor… Ik krijg waarschijnlijk met 36 weken nog een extra echo om te kijk hoe de kleine nu ligt. Doen ze bij jullie stuitbevallingen in het ziekenhuis of wordt het dan sowiezo een keizersnee. Als dat het geval is, kan ik me goed voorstellen dat je wilt dat jullie kleine nog draait. Maar ik moet zeggen dat de stuitbevalling mij goed is “bevallen”. Voor zover bevallen leuk is dan.

Groetjes Natasja

Heb vandaag een liggingsecho gehad. Ik ben bijna 36 weken. Ze lag goed, maar mocht dit niet het geval geweest zijn, gaan ze het daarna kunstmatig draaien. De kans dat het na 35 weken nog uit zichzelf gebeurt is vrij klein. Maareh… Nora lag ook met 33 weken pas goed hoor. Je hebt nog even!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers