Nu komt de kerst er weer aan

Nu sinterklaas is geweest gaan we weer richting de kerst. Sanne kruipt (weleenswaar nog steeds achteruit) dus hoe gaan we het dit jaar aanpakken. Natuurlijk wel een boom (op een kistje) maar dan zitten we wel te kijken met de naalden. Of dit jaar toch maar kiezen voor een kunstkerstboom. Hoe gaat dat worden. Al die drukte voor onze kleine meid. Oke ze snapt ook hier niet veel van maar al die mooie kleurtjes in de huiskamer zal ze best interessant vinden. Hoe waren eigenlijk jullie ervaringen met de eerste kerst. Ik ben benieuwd.

Liefs Kristel

Gewijzigd door - Kristel Verstegen op 11 Dec 2003 09:50:36

Viel hier heel erg mee.
Lucas kwam eigenlijk niet aan de boom. Vond het wel heel erg leuk
Lucas was toen een ventje van ongeveer 9 maanden.

Groetjes Mim

hoi Kristel.
Vorig jaar was Iris net 3 weken oud en ik kan me er ook nauwelijks iets van herinneren.Dit jaar wordt denk ik een groter probleem.Ik heb heel veel plastic ballen voor onderin de boom,want ik verwacht dat ze er vrij snel uitgetrokken zullen worden.En wat die naalden betreft.Tja dat hoort er bij hoor!Ik moet toch altijd al 2 keer per dag stofzuigen dus nu dan maar 3 keer per dag.Hahaha.
Groetjes Eljada

Het maakt mij allemaal niet uit maar die drukte. Naar de Opa’s en oma’s, het eten. Je kan wel denken (dat denk ik trouwens elk jaar) van we nemen 1 dagje voor ons zelf maar meestal gebeurt dat toch niet. Arm kind.
Dat gesleep, zielleg hoor.

Liefs Kristel

Shakira (24 december 1 jaar) is dol op de kerstboom. Ze heeft zelfs een kleintje in haar slaapkamer!!
Maar de kerstboom beneden moet het wel ontgelden, voor je het weet liggen de ballen door de kamer. Gelukkig hebben we onbreekbare ballen onderin hangen…

Ammetjeheuu

Leuke foto

Liefs Kristel