Nu dan ook hier

wel 2 cm sneeuw is gevallen. Hopelijk blijft ie liggen. We gaan zo lekker naar buiten om een sneeuwman te maken.

Het gekke is dat de vogeltjes hier fluiten alsof we heerlijk in het voorjaar zitten. Klinkt zo verschrikkelijk mooi als er sneeuw ligt.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 05 Mar 2005 08:23:33

Wauw wat een mooie foto’s.
Ook hier ligt er nog sneeuw, dus wij gaan zo als het hele huis wakker is (de mannen slapen nog) ook lekker naar buiten.

Veel plezier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Whahahaha ga ik vol enthousiasme naar buiten, blijkt dat Evianne daar hele andere gedachten over heeft. Ze heeft er totaal geen zin in. Nou dan sta ik daar mooi. Hihihi eigenwijsje, ga het vanmiddag nog maar eens proberen.

Lol
Dat zal je altijd zien he, hahahahhahaha!
Zo vind Stephan er niks aan op de slee bijvoorbeeld
Gekke kids!

Wel leuk dat er nu eindelijk een beetje sneeuw ligt joh!

Groetjes, mamma van Stephan

Hier ging Jacky sleeen met Gioia, omgevallen in de sneeuw, en toen was de lol eraf brullend terug naar huis, en de slee kon een schop na krijgen
rotsneeuw
Ze ging mee Hondje uitlaten, die het ook al niks vind: krijg je koude voeten van, en in het gras ligt het zo hoog dat je der zelfs een kouwe buik van krijgt! dus die wilde meteen na de plas weer naar huis.

Sta je daar met je voorbereidingen, jassen dassen, sjaals, mutsen, dekentje etc etc etc.
voor 10 minuten

Ja op die manier ben je langer bezig met aankleden dan dat je bezig bent.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

ja fijn sneeuw ook hier
met marco buiten geweest zo gauw als je sneeuw pakt is hij naar binnen gerent

groetjes ingrid mama van marco 18-3-2001

Daan vind het geweldig in de sneeuw die wil juist niet naar binnen. Had heerlijk sneeuw geruimt bij zijn oma. Foto´s moet ik nog effe opslaan.

Maar het gros van de sneeuw is nu al gesmolten hoor.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Super Astrid dat er sneeuw ligt
Wij hadden vanmorgen ook weer heel wat gehad
En natuurlijk ook met Robin naar buiten
Heerlijk
Mooie foto`s hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Ik wilde heel graag gisteren middag verder met de sneeuwpop, maar ja hoor… zowat alles was hier alweer weg gesmolten. Whahahaha tuuuuuuuuuuuuurrrrrrrlijk zul je dan net zien he !!!

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk ook bij jullie,maar snel weer weg lees ik balen is dat dan he

hier leg nog veel in de binnen straaten en bij ons achter,maar net regende het dus zal nu ook wel weer snel weg gaan