Nu al zitten?

heej…

mijn kleine vent is nu bijna 5 maanden en kan sinds zondag zelf zitten !
is dit nog niet een beetje vroeg ?

groetjes

kirstin keesmekers

Hij is er inderdaad vroeg bij maar het is goed mogelijk.

Hou wel in de gaten dat-ie niet al teveel zit want zijn lijfje is nog maar 5 maanden dus zijn rugje kan het misschien nog niet volledig aan als hij veel zit.

Op tijd weer liggend laten spelen.

Groetekes, Sje

Mijn dochter was ook vroeg, met 5.5 maand zat ze zelfstandig en nu is ze 7 mnd en 11 dagen en ze loopt langs de tafel, in de box en aan één hand met ons mee, dus hou je vast, die van jouw is nog vlotter hihi veel succes want je krijgt het druk! haha

Oh ja en tegen mij is meerdere malen verteld (door o.a een fisio) dat als ze het kunnen ze blijkbaar sterk genoeg zijn en je ze toch moeilijk vast kunt binden o.i.d nee hoor laat hem lekker zijn eigen tempo volgen daar is niks mis mee.

Liefs Mandy mama van Selina en overtuigd lactivist

thije zat ook snel… en daar is het ook bij gebleven hahahaa. Hij wil niet meer liggen, ook niet op de buik, wat toch wel handig is als hij wil leren kruipen. Al zat hij laatst wel op zn knieen vanuit de zitstand, dus zal ook wel goedgaan.
Hij zit er nu echt tegen aan te hikken, tegen het kruipen. Is me toch een partij ongezellig… Maar als hij het kan, lekker laten zitten, en goed opletten of hij niet erg met gebogen rug zit ofzo!