kan dat?
niet dat dat een optie is natuurlijk, maar ik vraag me soms echt af wat ik er mee moet.
ze gaat nu op maandag- en woensdagochtend naar de psz en nu sinds deze week op donderdagmiddag dansles (is ook op de psz alleen dan op een andere school) en verder doen we eigenlijk best veel samen. maar toch blijft ze elke dag vragen (zeuren komt eigenlijk meer in de buurt ) of ze morgen weer naar de kindjes kan. als ik zeg van niet, dat dat nog een paar dagen duurt is ze echt teleurgesteld, we hebben er zelfs al een paar keer ‘ruzie’ over gehad. ze wil echt nog meer.
nu hebben ze tegenwoordig dus het dansen ingevoerd via de psz, maar ook gymen dit is dan weer op dinsdagmiddag. ik heb ze daar nu ook maar voor aangemeld omdat ze echt heel graag wil.
nogmaals het is echt niet zo dat we niks doen, thuis natuurlijk van alles maar ook naar de kinderboerderij en boodschappen doen vind ze ook geweldig dus probeer ik dat zoveel mogelijk te spreiden over de hele week (elke dag wat halen dus) en natuurlijk fietsen en naar de speeltuin en weet ik veel wat nog meer. maar ze blijft hier maar over doorzeuren.
herkent iemand dit? en hoe ga je hier dan mee om? het duurt namelijk nog wel even voor ze echt naar school kan.
liefs,
Rinske