Nu al sexuele behoeftes?

het is een beetje een rare vraag…en ik weet ook niet goed hoe ik het er neer zal zetten…
ik zal het proberen zo duidelijk mogelijk te formuleren…
als ruben in de box ligt te spelen dan pakt ie een knuffel en drukt die dan tussen zijn beentjes en beweegt dan zo dat ie elke keer met zijn kruis tegen die knuffel aan komt…
eerst dacht ik , is gewoon spelen maar volgens mij vind ie dat fijn. hij doet het elke keer weer en trekt er ook nog zo’n hemels gezichtje bij :S
kan het zo zijn dat ie nu al weet dat dat een “fijn plekje” is?
ik weet ook niet goed wat ik er mee aan moet…of ik hem nou gewoon moet laten gaan of dat ik hem af ga leiden met iets anders…
vind het eigenlijk zelf een beetje genant om eerlijk te zijn en wist ook niet goed of ik het wel durfde te vragen

groetjes!

karin

Is heel normaal hoor. Kinderen linken dat lekkere gevoel natuurlijk helemaal niet aan seks, zoals wij volwassenen wel doen. Kinderen weten nog helemaal niet dat het met seks te maken heeft, maar voelen gewoon dat het lekker is. Ik zou er niet al te moeilijk over doen. Als 'ie straks wat ouder is, dan duidelijk zeggen dat het best mag, maar dan als 'ie alleen op z’n kamer is en niet in gezelschap. Niet zeggen dat het vies of raar is, want daar kweek je alleen maar problemen mee.

Knap dat je het toch gepost hebt hier!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Morgan knijpt er altijd in helemaal als ie bloot is en daar begon ze al mee toen ze een maand of acht was. Bleek inderdaad normaal te zijn.

Groetjes,

Michèle

gelukkig…ik liep er al een paar dagen mee rond eigenlijk…
ik wist ook wel dat ze dat op een gegeven moment zouden gaan ontdekken, maar wist niet dat dat nu al was!
dus ik kan hem maar het beste gewoon laten gaan…
.ben toch wel blij dak het gevraagd heb…

groetjes!!

karin

Er was laatst een topic over hetzelfde onderwerp. Zal het eens opzoeken.

Groetekes, Sje

Zie hier:
http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=15131

Groetekes, Sje

bedankt sje!
ben alweer iets wijzer!

groetjes!!

karin

nou haha, ik vind het ook lekker om een dekbed tussen mn benen te hebben, of als ik onder een lekker deken lig wiebel ik altijd met mn voeten, dit heeft niks met sex te maken hoor hahahha maar ik denk dat dat ook het geval is met je de kids.
Rico heeft dat ook.
soms zit dan zn pamper vol als ie dat doet, maar hij doet het ook als ie lekker ontspannen is.
gewoon zintuigelijk iets denk ik.

hihi, dat is grappig ja.
rico zit ook altijd te frunnikken daar, en VOORAL tijdens een smurrie luier. gadver

ik laat hem ook maar gewoon gaan…
zal er allemaal bij horen!
maar straks als ie wat groter is dan mag ie dat alleen boven doen!

… zat eerst wel raar te kijken…

groetjes!!

karin