Nu al ongesteld?

Ik snap er niks meer van…
Ik heb tot vorige week vrijdag gevloeid van de bevalling… Vanaf die dag durfde ik het weer aan zonder inlegkruisjes etc De laatste twee weken daarvan verloor ik nog maar weinig bruin oud bloed.
Afgelopen zondag begon ik ineens weer heel erg te vloeien, maar gewoon helderrood… Zou ik nu al ongesteld zijn dan? Dat zou dus betekenen dat ik de eisprong al weer heb gehad terwijl ik nog vloeide van de bevalling…
Ik heb overigens geen menstruatiepijn (gehad) en enhet is ook veel meer dan ik ook bij menstruaties heb gehad…
Is dit wel normaal? Of moet ik naar de dokter?

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Zou heel goed kunnen, Ik had bij morgan ook het idee dat er geen tijd tussen gezeten had.

Groetjes,

Michèle

Zou inderdaad heel goed kunnen. Vaak is het de eerste keer ook veel meer.

Groetjes

Ik was bij de eerste met een week of 5 net van het vloeien af toen het opnieuw begon. Eerst vond ik dat raar dat dat vloeien weer begon maar toen realiseerde ik me dat het gewoon weer een eerste menstruatie was.

Dus net als bij jou eigenlijk Anouk. Niks mis mee, hoef je niet mee naar de dokter. Je cyclus is gewoon weer begonnen.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 18 Feb 2010 19:48:34

Ik bloedde best wel lang, zeker een week of 7. Ik begon wel snel met de Pil weer en kreeg toen weer gewoon een normale menstruatie. Het kan heel goed hoor, dat alles gewoon in elkaar over gaat. Maar eh…moet je wel even goed opletten he, dat je weer zwanger kunt worden…Tenzij je dat wilt he? Maar je cyclus begint weer en dan kan er van alles gebeuren!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oke, dus het is wel normaal… gelukkig, ik was al bang dat de wond in mijn baarmoeder weer opnieuw begon te bloeden ofzo…
Van Joey had ik na de bavlling ook zo’n 5 weken gevloeid, maar de eerste menstruatie kwam pas later…
Wel een beetje raar hoor, ben ik ongesteld terwijl ik nog steeds borstvoeding lek… nah ja, een teken dat alles het weer doet!
Ennehhh kun je ook zwanger raken van de regen…? of de sneeuw? haha!
over drie weken krijg ik een spiraaltje omdat ik niet aan de pil mag, en tot die tidj zeker, heeft mijn lijf vakantie Alhoewel… drie nachtvoedingen 6 nachten in de week…

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers