wie heeft er ervaring mee met een kleintje van 11 weken of jonger die last heeft van zijn/haar tandjes (die misschien nog lang niet door zullen komen)…???
mijn zoontje van 11 drinkt sinds gister 4 flessen per dag en slaapt nu van 19.00 uur tot 6.30 uur in de ochtend maar overdag slaapt hij opeens bijna niet en is ontzettend onrustig. na het voeden steekt hij gelijk zijn klauwen in zijn mond en loopt te kwijlen en te wrijven in zijn gezicht.
gister heeft hij overdag helemaal niet geslapen, maar huilde ook niet echt dus ik liet hem lekker liggen in bed. wel was hij tot de volgende voeding steeds aan het jengelen etc…vandaag precies hetzelfde verhaal. is dit tijdelijk? of moet ik iets aanschaffen voor zijn jeukende tandvlees? volgens cb kan het heel goed zijn dat hij er last van heeft, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat zijn tandjes nu al doorkomen. stel dat het pas over 6 maanden gaat gebeuren blijft hij dan zo rumoerig tot die tijd, ik hoop toch echt van niet! eindelijk hadden we het ritme te pakken en nou gaat het weer mis
iemand advies?