Joepiedepoepie! ik heb een nichtje! gisteren is ze gezond en wel geboren, en ze heet Benthe.
Het is nr 3 van het lijstje, mijn vader en zijn broer en zussen worden nl allemaal dit jaar opa/oma, nog een te gaan in december. byzonder he? en we hebben niks afgesproken, echt waar
Nr 3 een nichtje!
Gefeliciteerd met je nichtje.
Denn zijn oma wordt in 1 jaar 3 keer overgrootoma. Was ook allemaal niet afgesproken.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).
he wat leuk van harte gefeliciteerd heel veel geluk allemaal
groetjes marielle mama van tanja
Wat leuk Mo!
En Benthe, wat een leuke naam (vind ik )
Net als Mirthe trouwens.
Maar goed, da’s weer een ander onderwerp, hihi.
Is Benthe trouwens een dochtertje van jouw broer of zus? (het kan op zoveel manieren een nichtje van je zijn )
Ga je haar binnenkort bewonderen?
Groetjes, mamma van Stephan
Benthe is het dochtertje van mijn neef, zoon van mijn vaders oudste zus. dus wat voor nichtje? achternichtje denk ik dat je het dan noemt? maar ja, da’s ook weer zo raar om te zeggen.
wel zeg ik nu tegen mijn tante dat ze Gioia’s ouwe tante is, ze werd 50 laatst dus met die titel is ze nou niet helemaal vereerd
Dat heb ik ook hoor!
Heb hier in de plaats waar we wonen veel familie wonen, waaronder dus 5 nichten en een neef.
Maar hun kids noem ik allemaal gewoon mijn neefjes en nichtjes hoor!! (ook al zijn het “officieel” geloof ik achterneefjes en achternichtjes).
Ik zie ze vrij vaak en ik vind "achter"neefje etc. zo “ver” klinken .
Groetjes, mamma van Stephan
GEFELICITEERD!
Mijn schoonmoeder heeft achterkleinkinderen
die ouder zijn dan haar kleinkinderen (mijn kinderen dan) en dan zit ik ook altijd te emmeren met hoe ik ze moet noemen. Ik noem ze gewoon achterneefjes en nichtje, ook al is dat niet de officiele benaming.
Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003
GEFELICITEERD !!! Leuk joh en wat een mooie naam. Geniet er maar lekker van.
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003