November 2006 mama's en kids

hoi hoi,
ik ben debbie mama van jamie en hij is in nov 2006 geboren de 26e om precies te zijn.nou zou ik het wel gezellie vinden om met andere ook nov mama’s te kletsen over de beeb’s en over de mama’s zelf.

groetjes debbie

hmmm hier zijn dus geen november mama’s.jammer hoor
dan ga ik maar verder zoeken.

groetjes debbie

dw

tja hier zijn genoeg mama’s maar misschien niet specifiek met nov 2006 als geboorte datum…
wij zijn ook wel gezellig om mee te kletsen hoor

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Ik ben geen november 2006 mama en net zoals Kim zegt, ik denk niet dat er genoeg november 2006 mama’s zijn om mee te kletsen.

Ik wil best met je kletsen, maar ik ben een september 2004 mama, en een maart 2007 mama. Als je dat goed vind, laat het dan ook horen. Ik zou het wel leuk vinden om iemand te hebben om mee te kletsen.

Groetjes van Elle, mama van Anna(2j.) en Leah(5m.)
en van een derde in april 2008

Hoi,

Ik ben wel een november 2006 mama. Senna is de 22e november geboren.
Ik ben regelmatig hier op de site te vinden, dus als je eens wilt kletsen dan lees ik het vanzelf.

Groet Vanessa.

jullie mogen allemaal meekletsen hoor!
vink wel gezellie,alleen vroeg ik om nov mama’s zodat we dan wat info kunnen delen maar alle andere mama’s hebben naturrlijk ook genoeg om te vertellen!
mijn jongen man wil nl nog niet rollen ofzo,en ik wilde graag weten hoe het met zijn leeftijdsgenootjes zat.ik vind hem er een beetje laat mee nl.
groetjes debbie

dw

Hoi Debbie,

Ik ben geen nov 2006 mammie zoals ik al zei, maar ik las Jamie nog niet heeft gerold en ik moet zeggen dat hij daar wel laat mee is. Mijn Leah, die nu 5 maanden is, is al aan het rollen (voornamelijk van haar buik op haar rug, want andersom gaat nog een beetje moeilijk voor haar).
Ik heb een vraagje, vanaf welke maand begint een kleine tandjes te krijgen? Met Anna was het pas 6-7 maanden, maar ik heb het gevoel dat het met Leah nu sneller gaat.

Groetjes van Elle, mama van

ohh die tandjes komen normaal rond de 6 a 7 maanden maar er zijn er genoeg die er veeel eerder mee zijn hoor!
ik ken er een en die had met de 4 maanden al 3 tandjes!!!
groetjes debbie

dw

Hoi Debbie,

Ik denk dat Jamie niet zo’n haast heeft. Je zou het spelenderwijs kunnen stimuleren. Senna is wat dat betreft geen goede vergelijkings persoon, want zij is overal enorm snel mee.
Senna rolde al over en weer met 4 maanden, zat met 5 maanden al heel erg stevig, ze begon met tijgeren rond 6 1/2 maand, met 7 maanden kruipt ze al zeer redelijk op handen en knieën en rond deze tijd ging ze zich ook optrekken tot staan aan de tafel. Met ruim 7 1/2 maand beginnen de eerste stapjes langs de tafel.
Voor de 1e keer zelf zitten deed ze ook rond de 7 1/2 maand.

Maar goed als ik naar het nichtje van Senna kijk die was ook veel langzamer met alles, die vond het allemaal wel prima. Zij is precies een half jaar ouder als Senna en zij kroop pas voor het eerst 2 weken geleden.

Dus ze ontwikkelen allemaal volgens eigen snelheid en als het geen probleem vormt, lekker laten gaan zou ik denken.

Hoop dat je er iets aan hebt.
Groet Vanessa.

quote:
Ik heb een vraagje, vanaf welke maand begint een kleine tandjes te krijgen?

Hoi Elle,

Senna kreeg haar eerste 2 tandjes met 5 maanden, haar 7 tandje is inmiddels net doorgekomen.
Hier is ook de een weer vlugger mee als de ander. De dochter van mijn vriendin kreeg met 10 maanden pas haar eerste tandje.

Groet Vanessa.

hoi mama van senna
ik denk ook dat jamie een luilak is.hij begint nu sinds een paar dagen in de box op zijn zij te draaien,maar doordraaien nog echt niet hoor!
hij heeft t vd week ook een x gepikt om door de kamer te schuiven in zijn aachteruit.maar na 10 min is dat al guw weer over!

groetjes debbie

dw

Mijn zoontje wordt volgende week zeven maanden maar die rolt zich nog helemaal niet om, ja ook hij komt niet verder dan z’n zij. Is denk ik ook een luilak Maar ja je gaat toch zitten denken. Gelukkig is hij niet de enige zo te zien.

hoi sylvias
nee jou zoontje is echt niet de enige hoor,wil die van jou ook zooo graag zitten?
of houd hij het wel lekker vol door met zijn speeltjes te spelen?

groetjes debbie

dw

Nou als ze snel zijn is ook niet alles. Zoë rolt vanaf de 4 maanden van rug naar buik maar kan nog steeds niet terug. De laatste 3 weken draait ze om zodra ik wegloop, maar als ze 's nachts wakker wordt, wil ze terug op haar rug en dat lukt niet dus dan moet ik er uit om haar om te draaien.
Zo zie je maar, het is altijd iets

Groetjes,
Inge

hmmm alles heeft dus zijn voor en nadelen…
maar ligt jou beeb niet in een slaapzak dan?
jamie wel en die vouwen we onderhet matras zodat hij echt niet kan gaan rollebolle als hij dat zou willen.zo blijft hij ook lekker onder de dekens liggen anders vinden we hem elke morgen etc boven aan in bed zonder dekens.

groetjes debbie

dw

Zoë ligt al vanaf 7 weken in een slaapzak, maar draait en tijgert gewoon met slaapzak en al rond in bed.
Bovendien is het heel gevaarlijk om je kindje met de slaapzak onder het matras vast te leggen, als hij ooit met zijn bolletje erin zakt…
Ik ga maar liever ff uit bed.

Groetjes,
Inge