Nou zeg!

Familie flodder gaat op vakantie!!

Hihi ben benieuwd hoe wij dat gaan doen maandag hihi.
Wij hebben maar een kleine auto (opel agila) Ben benieuwd hoe dat we die hele auto vol gaan laaien…
WAnt we nemen Demi’s eigen matrasje mee, want een hele week in zon dun campingbed matrasje lijkt me niet zo lekker…
Nou en wat je allemaal meesjouwt voor die kleine uk, hahah
Heb wel superzin om op vakantie te gaan, heerlijk!!
Even lekker geen saaie telefoontjes van klanten, geen bemoeizuchtige familieleden die allemaal aan ons kind zitten te plukken hihi, en nu is ze een hele week helemaal van ons 2tjes, lekker niks doen behalve van ons kind genieten, iedere dag uit eten mmmmm daar gaan de kilos!! haha…
Nou als iemand nog tips heeft wat ik absoluut niet of juist wel moet doen…

Voor degene die het niet weten we gaan een weekje naar centerparks.

Groetjes Nathalie

Gewijzigd door - Nathalie op 15 Dec 2001 14:26:48

ohhh heerlijk geniet er van wij hebben het heel erg naar ons zin gehad toen en zit er weer aan te denken te gaan… heerlijk met z’n drieeen zwemmen luieren en tutten meis geniet er van!!!

Tries

ps met jordy ging het heel goed hoor in het bedje van daar wat je ook kan doen is een dekentje er op leggen…

Tries

wat je niet moet doen in het huisje blijven zitten bv hahahahahaha.

heerlijk lijkt me dat ff lekker weg met zijn 3tjes
als toon vastte baan krijgt in maart boek ik ook lekker midweekje of zo.

ja wat mot je meenemen voor die keine mop. voldoende kleren extra dekbedje en zwempakken natuurlijk.

prop je agila maar lekker vol
en geniet

groetjes bri

Love for each other is the most important thing on this small planet we all share!

Hoop dat jullie alles in de agila gepropt hebben gekregen
ben ik blij dat als wij in februari gaan we een grote auto hebben Vw Cady bestelwagen past zeker alles in alhoewel hihihi

Liefs Francis en Kevin