Nou vrolijk pasen zeg

Hallo!

Wij onderweg naar mn ouders, spuugt Eva de hele auto onder!!! Nou had eergister Kasper ook al gespuugd en erna een dagje koorts en ik was gister ook behoorlijk misselijk (dacht nog, goh hormonaal) en nu enormmmm verkouden dus tis echt een virusje … Dus deze pasen maar een DVD pasen hier in huize Hofmeester…hihihihihihi… Mary Poppins staat nu aan en zo dadelijk maar Assepoester hihihi

Groetjes, Els

Tsja, dan loopt het ff anders dan gepland.
Wel jammer natuurlijk, maar helaas zo weinig aan te doen…
Beterschap voor Eva! (en veel plezier straks met Assepoester

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Owww ja, ik vind t zelf helemaal niet zo erg hihi maar voor Eva zo sneu, die had zich enorm verheugd op t bezoekje aan oma (mn ouders wonen 80 km verderop dus we gaan er niet elke week heen…)

Och…ja, kan het me helemaal voorstellen van Eva!
Hoe is het nu verder met haar gegaan dan? Is het bij die ene keer overgeven gebleven?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Jee beterschap met Eva!!!
Toch nog een leuke pasen gehad?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Er hangt maar een raar virus in de lucht!
Ruben is weer bijna beter, alleen nog heel erg moe.
en nu is deze mama ook ziek en misselijk.

Beterschap met je dochter!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

jee erg zeg auto onder en arm kind .nou ik had het vrijdag .en tanja gisteren op de camping .onder het eten .overgeven .alleen en daarna was het over, knapte helemaal op. dus ja weet ook niet, wat voor virus het is .

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ahhh wat sneu, hoe is het nu met Eva?
Heel veel beterschap!

Groetjes Nathalie & Co

Nou Eva heeft gister ook dr bedje volgespuugd en erna nog ns… en nu koortsig… Dus ook 2e paasdag doen we hier rustig aan

Ach gossie zeg, das zielig. Kan ze geeneens genieten van al die vrolijk gekleurde eitjes. Hoop dat het gauw beter gaat meiske, dikke knuf…