Nou jaaaaaaaaaa! (toeval?)

Mijn ouders gaan maandag verhuizen en zodoende vond mijn moeder 3 “dagboekjes” van mij (schriften).
Ik heb ze mee naar huis genomen en net even ingekeken.

Begin 1990 (ik was toen net 15 jaar) had ik een lijstje gemaakt met namen die ik mooi vond voor een jongen en voor een meisje. Want ik wist namelijk al dat ik later kinderen wilde
Dat lijstje heb ik méérdere maanden bijgehouden.
Er staat bij meisjesnamen als lievelingsnaam: SANNE (dit wist ik nog) en bij jongensnamen stonden er twéé namen.
Namelijk JUSTIN (dat weet ik nog heeeeeeeeeeel erg goed!)
maar wat denk je dat de TWEEDE naam is (die ik in mijn dagboek steeds als eerste noem)…

STEPHAN!!!
En met PH !!!

Ik rolde zowat om van verbazing joh!
DIT WIST IK HELEMAAL NIET!
Ik heb altijd tegen iedereen gezegd: "nou, als je mij vroeger verteld had dat ik later mijn zoontje Stephan zou noemen, dan had ik dat nooit geloofd. Want dat is helemaal geen naam voor mij, bla, bla, bla"
En nu staat het daar een aantal keren zwart op wit!!!
Tezamen met de naam Justin.
Ik vind dit zo grappig!

Moest het ff kwijt

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 23 Apr 2004 15:29:50

kijk dat is leuk.
hahhaaa zo zie je maar weer.

ja natasja is natuurlijk een hele mooie naam al zeg ik het zelf.
hahahahaha

groetjes van Natasja

en bedankt

weet niet of ik mag antwoorden voor kim maar ik weet sofie is min of meer naar de geboorte plaats van g genoemd…

vind eerlijk gezegt sofie met ph minder staan hihi maar ja ik kan daar niet over oordelen omdat het mijn schoondochter is hihi

Tries

Liefs Tries

ahahahahaha Armanda,
tuurlijk weet ik dat het een grapje was.
toch komt Natascha veel vaker voor dan Natasja hahhahahaa

inderdaad sofie is vernoemd naar Sofia de geboorteplaats van papa, en tja waarom victor met een c is en niet met een k is omdat we met een c mooier vonden hahahahaha(enne hengelbert is niet zo’n mooie naam)

ps als je je toetsenbord weer normaal wilt hebben druk dan shift en ctrl tegelijk in dan zit het ? weer op de goeie plek

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Hoi Bieb.
Ja het zal wel net zoiets zijn als tweelingen die elkaar niet kennen en er dan later achterkomen dat ze de kinderen allebei dezelfde naam hebben gegeven…Snap je wat ik bedoel?Dat het zeg maar al vaststaat van tevoren.Klinkt wel en beetje zwaar zo hoor!Ik bedoel het niet zweverig ofzo.
Ik had altijd de naam Niels al in mijn hoofd.Wist zelfs al een beetje hoe hij eruit zou zien.Superblond en lief koppie.Toch een beetje Niels Holgerson zeg maar.
Toen ik zwanger was wilden wij toch een beetje gaan vernoemen.
Nou heet mijn moeder Nell en mijn schoonmoeder Nies(Echt!!,ik had de naam ook nog nooit gehoord).
Dus wat werd het…Niels.
Mijn zusje wist zekfs ook al vantevoren de naam van Niels want ik had het altijd gezegd dat mijn zoon zo zou gaan heten.
Groetjes Eljada.
P.s. blijkbaar hebben de mama’s toch het grootste aandeel in de keuze van de naam!