Nou ja zeg, nou wil ze 'm bijna niet meer

De fles dus

Sinds 3 dagen krijgt ze dus 4 flessen i.pv. 5
En 's ochtends fruithap en 's avonds groente (dat laatste stelt niks voor aangezien ze het onwijs vies vind ) en wat yoghurt.

Maarre…sinds ik 4 flessen geef en dit schema dus volg, drinkt ze haar flessen niet meer leeg, lekker ding he
Ook haar eerste fles 's ochtends niet.
Ik snap eigenlijk echt niet hoe dat komt, want ik geef haar nog steeds maar 200 per fles (ben er niet meeeer in gaan doen)

Herkent iemand dit?
Ik had dus echt verwacht dat ze die flessen binnen no time leeg zou hebben nu ze er nog maar 4 krijgt

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Gewijzigd door - Bieb op 03 May 2006 12:49:49

Ja, ik herken dit.

Manon is ook van een erg gulzige en hongerige drinker naar een slechte drinker gegaan. Ook rond de leeftijd die Kaya nu heeft. Vandar dat ze met 6 maanden nog maar 3 flessen kreeg met max 150 ml of zoiets.

Momenteel drinkt ze maar 2x 120 + 1 sapflesje.

Tessie

Ja hier werkt het ook vaak zo! Momenteel maak ik me er niet al te druk meer om. Omdat Joël 9 mnd is moet hij ongeveer 300 cc melk drinken en totaal aan vocht binnenkrijgen 500 cc. We mogen nu de laatste fles van de drie afbouwen en vervolgens drinkt hij bijna geen een fles meer leeg. Jammer dan hoor. Je kunt ze niet dwingen.
Volgens mij geldt voor Kaya ook totaal 500 cc vocht binnen.
Succes!
Groetjes, Mariëlle en Joël

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja ik herken het ook!
Ruben was ongeveer een maand of 6 toen hij geen zin meer in zijn fles had.
dus dat is toen van 4 flessen naar 1,5 gegaan ( 1x 130cc en 1x 200 cc)
en daarnaast kreeg hij dan 100cc thee en 100cc roosvice, dat wou hij wel.

Daarna wou hij zijn ochtend flesje ook niet meer, wat ik ook probeerde,
dus toen heb ik eens een bord pap geprobeert en dat ging er zo in.
en als ik de andere reacties zo lees, dan zou het dus heel goed de leeftijd kunnen zijn.

Suc-6!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Nou inderdaad.

Het is gewoon opvallend.
Toen ze nog 5 flessen kreeg dronk ze alles zonder problemen op.
Sinds ze er 4 krijgt drinkt ze maar 130 cc ofzo (i.p.v. 200 cc)
Verder zit ze er nonchalant mee te spelen zo van: goh, leuk ding die fles…ow, moet ik er uit drinken dan???

Nou ja, ze krijgt genoeg binnen per dag enne…als je haar zo ziet hahahaha, kan wel wat hebben hoor whahahah (spekkie )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya