Nou, hier ook al brand

LELYSTAD - Op het industrieterrein Oostervaart aan de Chroomstraat in Lelystad is vrijdagavond rond 22.15 uur een grote brand uitgebroken. Dat heeft de brandweer in Flevoland bevestigd.

Voorzover bekend is niemand gewond geraakt. De brand woedt bij het bedrijf Hakbijl b.v. dat handelt in glaswerk, verpakkings- en decoratiemateriaal. Vrijdagavond laat waren brandweerkorpsen uit de omgeving nog bezig met bluswerkzaamheden.

Heb ik weleens gewerkt, maar bestaat nu dus niet meer want het is echt tot de grond toe afgebrand.

Peter is er vannacht nog gaan kijken want er was sprake dat er bewaking moest zijn.
Da’s dus nu het geval, want hij zit er nu vanaf 8 uur tot onbepaalde tijd (hmm…gaat onze zaterdag samen…)

Maar zonde van het bedrijf hoor!
Moest meteen aan jou denken Tries, met die ontploffing om de hoek. Waar jij ook eens gewerkt had.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Gewijzigd door - Bieb op 01 Apr 2006 08:07:47

pffff nou, wel beetje maf nu bij jullie ook al. Ik hoop dat Peet weer snel naar huis kan komen voor je.
Dikke knuf

quote:
Ik hoop dat Peet weer snel naar huis kan komen voor je.

Mwah…denk vanavond ofzo

jee wat erg zeg .als peter thuis komt is die uitgerookt .met die brand .martin had vorig jaar een pand die afgebrand was .moest hij weg slopen ,want het stond op in storten .maar dat hij thuis kwam rook hij helemaal naar die brand lucht .hopenlijk wordt peter gauw afgelost dat hij weer lekker naar huis kan

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ja, hij zal best stinken
Hij heeft al een keer gebeld en vertelde dat er helicopters waren (om te kijken naar de brandhaard ofzoiets) en filmploegen…dus die vermaakt zich wel
Het wordt in ieder geval een uur of 19.00 voordat hij weer naar huis kan.
Maarrrr…meestal wordt dat wel later hoor
Morgenochtend om 8 uur moet ie alweer ergens anders zitten…(yeah, gezellig )

pfffff ook al brand het is wel raak zeg,van de week bij ons in de binnen stad al een eetcafe afegebrand,en was monumentaal gebouw

maare is hij al thuis nu

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Pfff tis lekker raak overal…

hopelijk is ie nu thuis?

Tries

Ja, hij is nu thuis.
Hij moest vandaag iedereen tegen houden die naar dat pand wilde (behalve dan de mensen die er direct bij betrokken waren)
Hij heeft mooie foto’s van die politiehelicopter etc. (met z’n mobieltje gemaakt )
En ja…hij stinkt nu behoorlijk naar rook/brand

'T is trouwens wel erg hoor. Dat bedrijf bestond al 75 jaar ofzo. Was een onwijs groot pand.
Sommige mensen werkte er al 30 jaar en ja…dan is het straks maandag en hoef je niet naar je werk…omdat het er niet meer is.
Ik heb het op een foto van Peet gezien en het is echt tot aan de grond toe afgebrand.
Ze denken dat het aangestoken is…

Foutje…hij was even thuis maar is alweer pleite nu.
Er schijnt gedonder te zijn bij het pand waar iemand van ons zit dus nou moet ie ff zien wat er precies aan de hand is.
Ach…over 20 jaar ben ik er wel aan gewend…whahahahahahahahaha ( )

ooo die bieb .het is soms hard .het leven

groetjes marielle mama van
10-10-01

quote:
Ach....over 20 jaar ben ik er wel aan gewend...whahahahahahahahaha ( )

haha die bieb ja wie weet ben je er dan aan gewend pfffffff

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

quote:
ooo die bieb .het is soms hard .het leven

Zo erg wou ik het nou ook weer niet doen lijken
Hihi