Het kan niet op dit jaar… alsof alles nog niet genoeg is, word ik vanochtend wakker met een heel dik rood pijnlijk rechter onderbeen!! Gisteravond zaten er wel 2 rode vlekken, maar ik d8 nog dat zijn afdrukken van mijn laarzen en deed ook niet zeer of zo… maar vanochtend dus wel!!! Snel naar de dokter… nee! zei die vervelende assistente weer, geen plek!! Nou ik zeg, mooi wel dus, want ik kan bijna niet meer lopen. Dus ik ertussen gepropt en ja hoor, dokter zag het gelijk, vette ontsteking, dus koelen, zware pijnstillers en antibiotica zalf, die ik helaas morgen ochtend pas kan halen… en dan naar huis gestuurd worden met de mededeling dat ik voor woensdag weer een afspraak moet maken voor controle, want hij is zich rot geschrokken dat het ineens zo snel en heftig op is komen zetten… en hij zegt ook nog, je betn pas op de heenweg, dus het kan nog pijnlijker worden … ik hoop dat 2010 eindelijk eens mijn jaar wordt!!! Zo, dat is eruit…
Nou dit weer
yavahn
lon1306
Hoi,
Ik leef met je mee. heel toevallig vorige maand ook gehad. Al kwam het wat langzamer op binnen twee dagen. Inderdaad veel koelen en waterverband helpte bij mij ook. Verder inderdaad pijn stillers slikken anders niet te doen. En zo min mogelijk op lopen steunen.
veel sterkte en groetjes,
lon106
Jolan
Ai ai dat klinkt indd behoorlijk pijnlijk.
Hopen dat de medicijnen zullen werken en dat volgend jaar een beter jaar voor je zal worden!!
Beterschap.
Liske
Nou, beterschap meid!
Neem even wat rust om lekker bij te komen, je mag nu waarschijnlijk toch even niets, dus maak van de gelegenheid gebruik. Probere jezelf een beetje af te leiden met een goed boek of een leuk computerspelletje ofzo!
Liefs