Nou de vakantie gangers boffen

als we dit moeten geloven word het rond 3 juli al heerlijk tropisch

http://weerbericht.nu/10daagse%20verwachting.php

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Zolang het maar geen hittegolf wordt, vind ik alles best.

Groetekes, Sje

Hier hebben de kinderen bijna officieel vakantie. Deze week nog rapporten halen en dat soort kleine dingetjes.

Het lijkt wel mooi weer te worden met de TT. Het zal echt wel flink druk worden met motoren en bezoekers! Ik hoop dat de warmte en het bier niet naar vele hoofden stijgt en dat het dus redelijk rustig blijft en geen rellen of dergelijke!

joepie wij moeten volgende week nog werken en hebben dan 3 weken vakantie!
je krijgt wat je verdient he
Alleen voor ons hoeft het dit jaar niet zo heet te zijn we hebben dit jaar een werkvakantie. de badkamer gaan we verbouwen en met 29 graden pfffffffff

groetjes gytha

Lekker weer!!!
de kids hier in het noorden boffen maar en deze mama ook.
kan ik eindelijk weer es in me zwembad springen

Groetjes Marianne mama van Ruben

hmmm zwembad zei je hahah

Dylan & Kaitlyn

Hoi,

Leuk voor diegene die kunnen genieten van de zon en een badje in de tuin. Maar niet voor diegene die op een kantoor werken direct onder een plat dak zonder echte airco.
Niet dat ik het de vakantiegangers niet gun maar kan het hier in Nederland nou nooit eens een lekkere normale zomer zijn. 23-25 graden. net warm genoeg om te gaan zwemmen en net niet zo warm dat je gelijk s’morgens al het kantoor uitdrijft. Al moet ik wel zeggen de waterijsjes zijn dan wel extreem lekker hoor krijgen we van de baas lief he.

!!!Maar uh voor diegene die vakantie hebben geniet ze !!!

Wij moeten nog 8 weken werken en dan begint voor ons de vakantie op waarschijnelijk menorca. Maar schoolvakantie begint hier over 2 weken.

groetjes

lon106

Weet je dat je als het boven een bepaald aantal graden wordt in je werkruimte, gewoon naar huis mag gaan zonder dat het je vrije dagen kost? De arbo heeft daar regels voor. Even opmeten hoe warm het wordt en dan de arbo eens bellen om te vragen hoe warm het hooguit mag zijn in je kantoor. Denk niet dat die waterijsjes dat dan op de juiste manier compenseren hoor.

Alle sterkte in de hitte.

Groetekes, Sje

quote:
hmmm zwembad zei je hahah

Ach ja…zag op jou site zo’n mooi zwembad dus dacht dat wil ik ook in me achtertuin hahahaha

Groetjes Marianne mama van Ruben

zou zeggen bied maar wie weet trapt me mannetje er wel in

Dylan & Kaitlyn

Heerlijk zeg, hier nog een weekje school en dan vakantie
Woensdag Demi’s kinderfeestje en het word 30 graden :d:d SUPERGAAF, WE GAAN NAAR SPEELTUIN GEENHOVEN EN LAAT DAAR NOU NET EEN LEKKER POELBADJE BIJ ZITTEN VOOR DE KIDS

Groetjes Nathalie & Co

kijk dat is lekker nathalie

die kids zitten dan alleen in het water heerlijk hoor

vast veel plezier woensdag

Dylan & Kaitlyn

Wij hebben woensdag ook groot feest!!! Anna wordt 1 jaar en als het zulk mooi weer wordt, kan ze haar prachtige Nijntje jurkje aan!!!

Heb er nu al zin in!