Nou al zelfstandig gaan staan

delano is nou negen maanden
en qua ontwikkeling gaat hij me wat erg snel
hij gaat continu zelfstandig staan waar hij ook maar kan ,in de box in bed
op schoot draait hij zich en trekt zich aan mij omhoog
is dit niet al wat erg vroeg ,ik zet hem wel weer steeds terug maar helaas ik draai me nog niet om of hij staat alweer ,natuurlijk is hij zelf ape trots en lacht dan heel erg ,heel leuk om te zien,maar is dit niet slecht om zo vroeg al te gaan staan alleen en ook nog continu

Nee hoor, is niet extra vroeg. Oké, hij is er wel snel bij maar het is niet uitzonderlijk.

Onze oudste stond met 10 maanden los en onze jongste liep met 11 maanden. Dus die stond nog veel eerder los.

Gewoon lekker zijn gang laten gaan dus. Hij heeft er blijkbaar zin in om de wereld te verkennen.

Ik zou me nergens zorgen over maken als ik jou was.

Groetekes, Sje

oke thanx
kan ook zijn omdat ik het idee heb dat het allemaal heel snel gaat ,
heb het gevoel een helft gemist te hebben
maar goed zal wl zijn omdat er nog eentje rond rent
hij gaat goed met alles maar tanden krijgen ho maar hahahahahahaha

Hoi hoi,

Volgens mijn schoonmoeder LIEP mijn man al met 9 maanden. Dus uitzonderlijk is het niet. Je moet alleen een paar maanden eerder al achter ze aan rennen
Ik zou hem lekker z’n gang laten gaan. Is toch ook wel leuk dat hij eerder is dan z’n vriendjes

Groetjes Monique, mama van Iris

Mijn oudste zoontje was ook 9 maanden toen hij door de kamer heenrende.
Met 8 maanden kon hij loslopen,maar wel erg wankelend,
en echt goed voor de heupjes is het niet.
Ikhoop dat mijn jongste zoontje(vandaag 6 weken oud) niet zo snel is,maar gewoon rond 1 jaar pas gaat lopen.

De ontwikkeling van je zoontje is prima dus.
Ze worden idd snel groot.

Geniet lekker van je kids.

veel liefs van Bianca mv Nicky(7) en Mika Dani 16/08/2007

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

heb indd eens rond zittten nuezen op internet ,en zit hij qua ontwikkeling wel iets vroeger als het gemiddelde ,maar ja ben wel trots op mijn mannetje hoor
hij gaat zo enorm snel
kwamen zijn tanden maar zo snel hahahahahahaha
negen maanden en nog geen een bijtertje hebben,begin me zorgen te maken hahahahahahahahah

Ik vind negen maanden staan heel normaal toch?? onze zoon stond met zeven maanden in de boks, en nu is hij bijna negen maanden en loopt bijna al zelfstandig… ( ik kan er alleen nuj al steeds achter aan.)

Groetjes en je er niet te druk over maken

Zo is ieder kind anders… Jeske heeft nog geen zin om te staan of te lopen… Stevig zitten is er ook nog niet bij… Het liefst ligt ze gewoon op haar buik te spelen…
Maar is wel heel goed met haar fijne motoriek… Ze kan het kleinste prulletje met duim en wijsvinger oppakken en met haar andere hand overpakken… (uiteraard onder veel gekreun)…

ook at ind ik al heel knp
delano vind ik gewoon met alles ontzettend snel ,en meer geeft ook niet op hoor
nu wil hij lopen tussen twee handen in ,vind hij geweldig hahahahahahaha
verder gaan de fijne moteriek enz enz allemaal ook zeer goed

hoi, hoi,

wat leuk te lezen allemaal!! onze dochter dana nu 8mnd (van 1fer 07) trekt zich ook al een tijdje overal aan op en staat dan heel stevig. ik kijk er dan ook niet van op als ze ook net als al deze kindjes in verhalen hiervoor ook loopt met 9mnd en dan zelfstandig. idd het gaat wel snel en dan moet je er achter aan. het zijn boefjes, hihi

enne nog wat onze dochter dana heeft ook nog geen enkele tand, ze blijft tandloos en haar haartjes groeien ook maar niet snel genoeg, hahaha…ach het komt vast allemaal wel.

lieve groet, trotse mamma natas

hoi,
de een wat sneller dan de ander.

Ilayda is nu 8,5 maanden en ze kon pas rollen buik/rug en andersom net een week voor haar 6 maanden. bij 7 maanden kon ze pas haar eigen flesje vasthouden, nu moet het nog steeds met hulp. op buik liggen vindt ze vreselijk tenzij zij het zelf doet. ze kan nu traagjes kruipen, maar komt overal en optrekken kan ze al sinds een week of 2. kleine prutseltjes kan ze heel goed met haar wijsvinger en duim, maar dat kon ze al lang. ik dacht eerst dat zij gewoon een luie baby is, maar binnen korte keren haalt ze het alles in. maar ook pas nu groeit er een snijtandje onder. zitten kan ze nou al heel goed en nu nog alleen spelen en niet huilen bij opa’s en oma’s en tantes en ooms.

ik maak me ook soms zorgen of staan niet te slecht is voor de heupen, maar goed, zij wil het zelf, dus zij bepaalt wat haar lichaam kan of niet kan.

gr. Yila