Norrit

Had daarstraks even mijn moeder aan de lijn om me succes te wensen morgen bij mijn eerste werkdag na 18 weken verlof en ze vertelde me dat mijn stiefvader nu zo ziek was en dat het buikgriepvirus weer heerste. Ik moest zorgen dat ik norrit in huis had want dan was ik er het snelste weer vanaf. Maar nu vraag ik me af weet iemand vanaf welke leeftijd een kind norrit hebben mag?? Want als wij het kunnen krijgen dan Morgan ook enne ik weet hoe vervelend buikgriep is.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wat jezelf betreft: ik ben persoonlijk nooit enthousiast over Norit geweest. Diacure of de diarreeremmers van Kruidvat eigen merk (precies hetzelfde als Diacure alleen stukken goedkoper) doen naar mijn idee veel beter hun werk.

Wat die kleine meid betreft: Norit is volgens mij in capsule-vorm. Dat zou ik sowieso niet aan een baby van 3 maanden geven. Je kunt beter ORS in huis halen. Hoewel ik dat weer niet zou doen want zodra die kleine meid inderdaad aan de diarree gaat, is dat ORS ook snel genoeg gehaald (er is altijd wel een apotheek open buiten de gewone uren).

Ik heb ORS ooit in huis gehaald en het is hartstikke over de datum uiteindelijk in de pedaalemmer beland. Zonde van het geld.

Groetekes, Sje

Volgens mij kun je er niks aan doen als Morgan diaree krijgt. Julia had het van de week ook een beetje en helaas zat er niets anders op dan veel waterige luiers verschonen. Norrit bestaat zover ik weet inderdaad uit pilletjes en die kan Morgan nog niet doorslikken…Wat Sje zegt, ORS is wel belangrijk omdat ze anders uit gaan drogen. Ik heb het niet in huis, want uiteindelijk duurde de diaree bij Juul niet zo lang en het is snel genoeg gekocht. Dat virus waart inderdaad rond, mijn vriend had het ook, evenals mijn familie en Julia dus ook een beetje…

Succes morgen met werken! Ik ben al twee weken bezig en het viel me 100% mee! Ga je veel uur werken? Ik 20 en dat bevalt prima!

Groetjes

Trotse mama

Norrit is er ook in pilletjes vorm die je fijn kan stampen, maar als jij zegt dat dat ors beter is dan halen we dat dan. Wat je zegt het is snel genoeg gehaald, enne ik heb altijd baad gehad bij Norrit vandaar dat ik die vroeg.

Groetjes,

Michèle

Ik ga vol voor de 40 uur. Bij ons zijn de rollen een beetje omgedraaid. Pappa werkt ook 40 uur maar begint om 6.30 tot 13.00 en is 1 dag in de week vrij. Dus de zorgt merendeel voor morgan. Mamma is kostwinnaar. Ik werk op kantoor en mijn vriend in de detailhandel. Liefdewerk oud papier zeg maar. Dus het is denk ik even zwaar, maar ik heb er ontzetten veel zin in.

Groetjes,

Michèle

Da’s inderdaad even anders dan anders dat mama kostwinner is.
Succes met weer aan de slag gaan!

Groetekes, Sje

Ja ik weet het, je hoort het niet zo veel. En bedankt. Ik ga zo lekker slapen anders denk ik dat de dag morgen wel heel lang wordt

Groetjes,

Michèle