Nora vandaag alweer twee maanden is!

Wat gaat de tijd snel! Onze kleine meid is zo heel klein niet meer! Twee maanden, wat vliegt de tijd. Ze heeft ook alweer de eerste prik gehad. Gelukkig niet veel last van en ligt lekker boven te slapen.

Wat gaat het hard zeg die tijd. Lijkt wel gister die meldplicht.

Groetjes,

Michèle

Ja, wat gaat de tijd weer snel he!

Haha lijkt alleen maar sneller te gaan als je eenmaal kinderen hebt

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Jeetje, twee maanden alweer. Time flies!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hoi,

Ja tijd gaat snel he. Ik vind szelf vier jaar voorbij gevlogen als ik er nu aandenk. Maar voor de meeste van jullie is dat nog niet tersprake.

Groetjes

lon106

Ja, wat gaat het hard he?! Lekker genieten van die kleine meid!

Groetekes, Sje

Gaat inderdaad heel snel!
lekker van genieten, ze zijn maar zo kort zo klein.

XXX-

Twee maanden en dan al zo’n 10 uur doorslapen! Dat is wel een klein feestje waard! Hossen jullie mee?!

Schoon aan de haak 4775gr en 59cm, wat wil je nog meer! De eerste prikjes weer gehad.

Nora had aan het einde van de middag een klein beetje last van de prikjes, maar door een pcm gelukkig weer snel over! En gelukkig geen koorst gehad. Met de prik zelf moest ze wel even huilen, maar dat was ook weer snel over.

En gisteren heeft ze 12 uur doorgeslapen. Toppie!

Judith, wat goed van Nora! Hopen dat ze het volhoudt!

En Sannn, Emily doet het idd ook heel keurig…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Dat is inderdaad erg goed van Emily, Sann! En ik zeg het gewoon tegen het cb hoor! Ze kunnen de pot op. Als Nora lekker slaapt en ze is over de hele dag tevreden maak ik haar echt niet wakker hoor! NO WAY!

Ze krijgt nu twee flesjes op een dag en de rest bv omdat ik aan het afbouwen ben. Ze is goed tevreden en volgens mij groeit ze prima. Volgende week maar even wegen en meten, dan moet ze weer naar het cb.

Anna heeft ook tot 12 weken bv gehad (incl afbouwen) en daar hoop ik nu ook op uit te komen. Niet dat ik het zat ben, maar omdat ik voor mijn werk mensen moet bezoeken en als je dan met een nat t-shirt van voren aan komt, is dat niet zo prettig! Aangezien ik bij Anna ook nog best lang een klein beetje bleef lekken, bouw ik nu al af. Ze hebben in ieder geval beide dezelfde start gehad en ik ben blij dat ik bv heb kunnen geven.

Wij zitten nu ook op drie fles en twee borst. De fles drinkt ze erg goed en is overdag erg tevreden en allert. Lacht heel erg veel en dat is zo mooi! Er komen ook steeds meer geluidjes uit. Prachtig…

Emily nu al de eerste tand??? Dat is best snel! Ben benieuwd hoeveel Nora nu gegroeid is. Met de fles komen ze toch iets meer aan.

Ieder kindje is natuurlijk anders! Nora drinkt vol de fles leeg (150) en zou als het aan haar lag nog meer drinken. Als Emily niet alles opdrinkt hoeft dat niet hoor!

Een echt schema hebben we niet. Ik ben niet zo van de schema’s! Maar om en nabij deze tijden krijgt Nora een voeding:

09:30/10:00 uur bv (of iets eerder als ze niet 12 uur doorslaapt)
12:30 uur fv
16:30 uur fv
19:00 uur fv
22:00 uur bv

De laatste voeding is inderdaad snel op elkaar, maar Nora vindt dat best. En deze tijden verschillen per dag hoor! De ene dag komt ze eerder dan de andere. Ze kan erg goed slapen en als ze lekker slaapt, maak ik haar echt niet wakker! Dan zit er de ene keer misschien wel 5 uur tussen de ene en de andere voeding en een andere keer misschien wel 2 uur. Met de bv heb ik ook altijd op vraag gevoed en dat bevalt prima. Bij Anna heb ik precies hetzelde gedaan en die is er ook groot meer geworden… !!