Nora toote soesje

… wordt???

Althans, zo zegt ze het zelf!

Ik heb vandaag de tweede echo gehad, alles gaat goed, ben 11,5 week zwanger nu!

HOERA!!!

Super dat het (weer zo snel) is gelukt, en helemaal super dat het sinds vandaag niet meer zo spannend hoeft te zijn! Een hele opluchting dus.

Liefs

Gefeliciteerd!!!

Wauw, super zeg:D
Wat een zwangeren, haha, leuk!

Hoe voel je je verder?
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Oh meid, gefeliciteerd! Wat leuk dat Nora een keine boetje of keine soesje gaat krijgen!

Groetekes, Sje

Wat leuk! Van harte gefeliciteerd! Lekker genieten en fijn dat alles goed gaat!

Groetjes Anouk

Super!!! Van harte gefeliciteerd!

Groetjes Natasja

Wauuuwwww van harte gefeliciteerd Liske!

Hoeraaaaaa!!

Hoe voel je je??

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Super, van harte! Gaat het goed met je?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

GEFELICITAART!!! Ow idd wat een zwangeren allemaal zeg… Komt vast door het forum, erg vruchtbaar forum hier hihihi! (Ik hoor mijn eierstokken alweer klepperen… helaas…)

Wat leuk!!! Gefeliciteerd! Super dat Nora ook blij is!

Wat super dat je zwanger bent.

Gefeliciteerd en geniet ervan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

HOERA! HOERA! HOERA! Wat ontzettend leuk! Soesje, hahaha! Fijn dat de echo goed was en alles er goed uit ziet! En fijn ook dat het zo snel weer was gelukt! Wij moesten opeens een half jaar wachten en dat duurde toen héél erg lang! Wanneer ben je uitgerekend meis? Februari??

Groetjes Rainbow, trotse mama

Gefeliciteerd!!! Lekker genieten

Geen last van kwaaltjes?

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Dank jullie wel!!

Ja, wat een fijn nieuws he!?!

Kwaaltjes… ik voel me de afgelopen 6 weken echt hondsberoerd. Hou voor 11 uur weinig binnen en heel de dag door blijf ik misselijk, kokhalsen en erg moe. Heb in diezelfde 6 weken al 3 keer koorts met koortsdromen gehad en behoorlijk vaak hoofdpijn. Maar vandaar dat ik zo actief ben in sandra’s topic waarin het over misselijkheid ging!

Ik had wel kunnen verwachten dat het weer zo zou gaan, maar toch gehoopt dat het deze keer anders zou zijn. Nou, het grootste deel van het beroerd voelen zit er wel op nu, dus ik hoop binnenkort nog meer te kunnen gaan genieten.

Ik ben 25 februari uitgerekend. Rainbow, ik kan me voorstellen dat het raar is ineens een paar maanden te moeten wachten als het bij de eerste in 1x raak was. Bij ons was het nu in de tweede ronde en ik was er al veel bewuster mee bezig.

Liefs

Zeker fijn nieuws!

Joepie, nog een Ikkeben-baby, weer mee-duimen met een naderende bevalling. Ook al duurt het nog héél lang.
Geniet ervan!! Ondanks de kwaaltjes.

Ow, oeps, en gefeliciteers natuurlijk.

Groetjes, Boukje

Lilypie First Birthday tickers

Wat vervelend joh dat je je zo beroerd voelt. Ik weet er helaas idd alles van, dus laten we hopen dat het niet de hele zwangerschap zo door blijft gaan. Grappig dat je 25 feb bent uitgerekend, ik 25 maart dus we schelen precies 1 maand.

Ik vind het wel lastig om het Tim uit te leggen als ik zo aan het kokhalzen ben. Gisteren zaten we spercieboontjes te eten en die kwamen eruit. Tim zat heel raar te kijken, maar at gelukkig wel verder.

Sterkte en ik hoop dat je je snel beter voelt. Had je het trouwens bij Nora je hele zwangerschap? Ik was bij Tim tot 4 maanden heel erg misselijk, maar hoefde nooit te kokhalzen of over te geven.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Heeee Sandra… Niet op 25 Maart gevallen hè…:stuck_out_tongue: Dan is Noah jarig hahahaha

@ Liske: Wat jammer dat je zo misselijk bent…Hopen dat het snel beter gaat!
En dat geldt ook voor Sandra uiteraard!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

@Sandra, ja herkenbaar. Toen ik net misselijk was moest mn man nog werken en ik moest Nora naar de creche brengen. Ze zat er naast toen ik over moest geven en het ging maar door. Ze snapte er helemaal niks van en ik werd zo gefrusteerd. Ze stond er maar bij en vroeg Mama doen??? Mama boos? Toen moest ik huilen omdat ze dacht dat ik boos was. Dat was echt heel naar. Nu hebben we al weken vakantie en doet mn man de ochtenden dus is Nora niet meer alleen met mij als ik moet overgeven. Dat scheelt wel. Nu zegt ze Mama ziekies en gaat ze lekker door waar ze mee bezig was.

Bij Nora duurde het inderdaad tot een week of 15. Toen ging ik weer hele dagen werken. Als ik me te druk maakte, ging het weer mis maar na die tijd niet meer zo beroerd dat het je hele dag bepaalt. Ik hoop dat jij er ook binnen afzienbare tijd vanaf bent. Het is gewoon balen om je zo te voelen en er is helaas echt weinig aan te doen… We kunnen het!

liefs

@Liske, ik wist dat je bij Nora zo misselijk was geweest, dus ik vroeg me al af of dat nu ook weer zo was. Ze zeggen wel dat elke zwangerschap anders is, maar volgens mij klopt dat niet helemaal. Bij mij loopt alles exact hetzelfde beide keren, gelukkig zonder enige vorm van misselijkheid en ik hoor vaak dat het toch hetzelfde is. Hopelijk ben je nu door het ergste heen! Mooie datum 25 feb!

@Sandra, wat vervelend dat de boontjes er niet in bleven. Tim snapt het inderdaad niet, die denkt: wat is er nou met mama? Ze zijn daar dan net weer te klein voor. Ik hoop voor jou ook dat het snel over is.

Als jullie je zo rot voelen, hoe gaat dat dan met Nora en Tim verzorgen? Ik had zelf heel af en toe dat ik wat moe was en dan vond ik het al best moeilijk om bv met Eva te spelen. Laat staan als je je echt hondsberoerd voelt! Ik ben benieuwd hoe dat bij jullie gaat/ging?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oohhh wat een zielig verhaal van Nora, oohh zoiets breekt idd je hart zeg! Nou fijn dat ze nu iig weet dat mama niet boos is!

Gefeliciteerd liske. Wat super leuk!

Liefs