Nora jarig, maar mama ziek.. :-(

Even mn frustratie van me af schrijven hoor…

Mn kleine meid dinsdag jarig en ik word gedurende de dag steeds beroerder. Echt griep, koorts, hoofdpijn en keelpijn…

Gelukkig is alle goed gegaan met de kadootjes en het ophalen van de creche, maar wel met veel moeite. Verder had ik steeds het idee: Als ik Nora maar niet aansteek (zaterdag haar feestje) dus een beetje afstand houden maar. Das natuurlijk helemaal niet leuk op haar verjaardag…

Gister echt niet in staat om ook maar iets te doen. Gelukkig was het de oppasdag van mn schoonmoeder dus die is beneden lekker met Nora bezig geweest terwijl ik boven in bed lag. Vandaag is ze op de creche, maar morgen is mijn thuisdag met haar.

Hoop nu dus heel erg dat ik dan niet meer besmettelijk ben en dat ik mezelf van de bank kan hijsen…

Ik baal er in elk geval enorm van. En zaterdag MOET ik natuurlijk beter zijn. pfffffffffff… wat een gedoe. Ga even proberen iets te eten en dan maar weer even mn bedje in…

Liske

Lilypie - Personal pictureLilypie

He meid wat rot en net nu inderdaad. Kun je morgen niet iets regelen voor haar dat jij nog 1 dagje rust hebt en haar niet aan kan steken??

Groetjes,

Michèle

Oh wat vervelend. Mijn moeder zijn vroeger altijd…moeders kunnen niet ziek zijn, want alles moet gewoon doordraaien…klopt wel een beetje.

Ik hoop dat je snel weer wat opgeknapt bent en dat jullie zaterdag een superfeest hebben!!!

Ik voelde me vorige week ook niet zo lekker en dan is het als mama inderdaad opeens heel anders. Gelukkig ging Eva die dag naar het kdv en kon ik in bed liggen, maar wat als je alleen bent en je kindje nergens heen kan? Moeders kunnen inderdaad niet ziek zijn eigenlijk, terwijl ze het soms wél zijn! Zoals Liske nu! Hopelijk ben je snel weer beter meis en kun je zaterdag lekker mee feesten. Ik zou proberen inderdaad morgen nog iets te regelen, aangezien je nu nog echt niet lekker bent en ik denk dat je best een extra dagje kunt gebruiken om aan te sterken. Beterschap!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Veel beterschap en hopelijk ben je op de dag van het grote feest weer helemaal de oude!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Beterschap meis en hoop dat je zaterdag indd opgeknapt bent,

En indd moeders kunnen indd niet ziek zijn, sleep me ook al de hele week voort met een barstende hoofdpijn vanmiddag na de ha ff kijken of het geen voorhoofdholteontsteking of zoiets is. blerrrrrr

Liefs Michelle

Dank voor jullie lieve reacties.
Ik pak vandaag gewoon al mn rust en heb het idee dat ik nu geen koorts heb, dus dat is een pluspunt…

En morgen iets regelen is helaas niet zo makkelijk. Mn man en schoonmoeder werken allebei gewoon, mn eigen ouders wonen in Apeldoorn en mn moeder heeft niet zelf een rijbewijs, dus is ook niet zo 1 2 3 hier. Denk dat ik gewoon hoop dat het morgen wel gaat. Mn man zou proberen vroeg naar huis te komen en als Nora slaapt, ga ik ook gewoon mn bedje weer in, dan komen we er wel doorheen. Vandaag goed luchten thuis, dat alle bacterien wegvliegen…

Liefs

och meid wat rot voor je!
hopelijk knap je wel op voor haar feest natuurlijk.
gebruik je iets van pcm’s ofzo?
dan ziek je het nog wel uit maar voel je je misschien wat beter??
ik duim echt voor je dat je op tijd weer fit bent meis! en mocht het griep zijn duurt volgens mij maar 5 dagen dus ben je dinsdag zoiezo weer beter

He Liske en vandaag was het nog wel zo’n lekker weer! Gauw beter worden! Weg met die bacteriën! Alle ramen open!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Als je geen koorts heb probeer ook een beetje naar buiten te gaan. Gezonde lucht knap je ook van op.

Groetjes,

Michèle

En Liske…gaat het alweer wat beter? Morgen groot feest!!

Hoop dat je een beetje opgeknapt bent en lekker feesten kunt vandaag. Enne anders pappa wat meer laten lopen

Groetjes,

Michèle

Wat vervelend dat je ziek bent geworden zo vlak voor het grote feest.

Hoe is het gisteren gegaan, was je weer beter?

Hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Het weekend is redelijk goed gegaan. Heb in ieder geval niets gemist! Niemand op het feestje had door dat ik ziek was, behalve mn moeder en mn man, die wisten het. Heb alleen wat meer gezweet… Was een heel geslaagd feestje. Foto’s volgen ongetwijfeld nog ergens.

's Avonds hadden we nog een surprise party, waar ik ook dapper heen ben gegaan, was erg leuk. Half twee thuis en 7 uur weer op zondag!
Zondag het 1e verjaarsfeestje van Nora’s vriendje en nu een dag bijkomen thuis, morgen weer aan het werk. Hoest nog erg veel en heb keelpijn, maar niet zo beroerd meer, dus mag niet klagen.

Dank voor jullie lieve reacties, baalde er echt enorm van namelijk, maar het is goed afgelopen.

Ga nu weer rustig aan doen op de bank. Morgen ben ik aan t werk, dus ga ik naar hartelust weer reageren!

Liefs! Liske

Fijn dat het weekend geslaagd was, ondanks je kwaaltjes. Hopelijk heb je op het werk straks weer tijd om uit te rusten…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha daar is werk voor he, om bij te komen

Groetjes,

Michèle

Fijn dat de dag ondanks alles nog erg geslaagd was.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Dus toch nog een leuk weekend gehad!! Super…en haha uitrusten op het werk…lijkt bijna vakantie, maar dan is de tijd van de baas

Ja, er zitten dagen tussen dat het echt TE rustig is op mn werk. Heb het al vaak aangegeven, maar niemand ziet de noodzaak er iets aan te doen. Zo ben ik bij ikkeben gekomen!

Maar serieus, je wordt er helemaal gek van, hoor! Loop nu bij een loopbaancoach en daar wil ik uitvogelen wat ik echt graag wil doen qua werk. Dan ga ik misschien op zoek naar iets anders, of misschien kan ik bij deze baas andere werkzaamheden gaan doen. Tegen die tijd zal ik wel minder op ikkeben te vinden zijn, vrees ik…

Hoewel, we zitten te denken om de pc te vervangen door een laptop, dan kan ik gezellig beneden zitten en tocj blijven kletsen! Voorlopig heb ik mn dagen op t werk…

Oh, kan ik direct kijken of mn nieuwe ticker het doet…

Liefs!

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers