Nora haar eerste uitvoering heeft gehad?

Ja, mama is trots!

Op het kdv en de school die erbij zit hadden ze de afsluiting van het thema ‘groen’ met een voorstelling. De kleintjes hadden ook een liedje met dansje ingestudeerd. We hadden thuis dus al een aantal keer een optreden gekregen, maar vanochtend was het voor het echie, op het podium!

Dus ik met Evi in de wagen naar de creche, videocamera mee en genieten maar! Noor deed het heel goed (het beste en enthousiaste van alle kinderen vond ik…) en ik was zoooo trots! Mijn klein podiumbeest!

Thuis de video terugkijken ging ze weer helemaal meedoen.

Glunder!

liefs

Superleuk! Ik denk dat Eva zoiets ook heel erg leuk zou vinden, die is ook dol op zingen en dansen! Wie weet wordt Nora wel beroemd, hihi! Leuk dat je alles hebt opgenomen, ook voor later!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Morgan heeft volgende week vrijdag der eerste uitvoering van het dansen.

Leuk dat Noor zo genoten heeft. Ik vraag me altijd af of ze nog meedoen als je er als ouder dan ineens bij bent…

Groetjes,

Michèle

Wauw! Ik ben wel een beetje nieuwsgierig naar de video Gaaf dat ze zo enthousiast meedeed.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wauw wat goed!
Leuk om te zien als ze zo enthausiast zijn!

Wat leuk dat ze zo enthousiast heeft meegedaan.

Dan geniet je idd als ouder zijnde volop.

Groetjes,
Sandra

Misschien kan ik de video op hyves zetten… heb ik nog niet eerder gedaan, maar ik ga eens wat proberen…
liefs

Wat ontzettend leuk!!

Bij ons in de buurt heb je peuterdans/beweging wat me erg leuk lijkt voor Seth (gaan we niet doen, want ik kan hem niet elke week brengen), en toevallig hebben ze daar ook binnenkort een uitvoering van. Ben ook benieuwd wawt er dan van terecht komt

Maar Nora deed het dus helemaal leuk!
Liefs, Anne

@Liske, ik hou je hyves in de gaten

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers