Nora haar eerste staartjes had?

Ik durfde het vandaag na een paar maanden weer eens aan, zouden de elastiekjes blijven zitten in die paar haartjes van mijn zonnetje??

Tot mijn verbazing:

ja, ze vond het mooi…

en nog eentje van dichtbij…

Momenteel zit alleen de middelste nog, de andere twee heeft ze er zelf uitgehaald.

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Leuk hoor!

Zijn van die stoffen elastiekjes niet makkelijker bij die dunne haartjes? Mogelijk dat ze ze dan ook beter laat zitten.

Groetekes, Sje

aaaah wat lief!
echt schattig hoor

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Oh geweldig. Ik moet dat hier ook maar eens proberen alleen moet ik dan eerst heel kleine elastiekjes kopen

Groetjes,

Michèle

Hihi. Het is een begin!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hmmm, dit brengt me op het idee om ook eens een staartje te proberen bij Eva. Zij heeft al best lange haartjes (in haar nekje). Maar speldjes rukt ze uit, dus ik vraag me af of het gaat lukken!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat ik in het begin altijd deed was afleiden. Zodra ik de staartjes ingedaan had, zorgde ik ergens mee dat ze er totaal niet meer aan dachten en dan ging het goed.

Tot het moment dat je dan een enthousiaste kennis tegenkwam in de supermarkt die zei “Wat heb jij mooie staartjes in!!!”. Zucht…en tjoepa einde staartjes.

Dus toen ging ik zodra ik bekenden tegenkwam zeggen “Niks zeggen over de kapsel-accessoires”. Die code-taal was voor de betreffende bekende duidelijk genoeg en de kleine mop had geen idee waar ik het over had!

Ik zal nooit iets zeggen over de haren van kleine meisjes, gewoon omdat ik weet dat dan de stiekjes eruit getrokken gaan worden en daar is de bijbehorende moeder niet blij mee!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 19 Feb 2010 20:35:22

Herkenbaar Sje! Eva voelt het als ik een speldje indruk om het vast te klemmen en metéén gaat, hup, dat handje naar het speldje. Ik roep dan nog: ‘Nee, nee Eva, je bent knap zo!’, maar het is dan al te laat. Ik leid haar soms ook af, maar ze voelt het speldje blijkbaar toch…En het staat haar nog wel zo leuk! Voortaan mag niemand dus iets zeggen over haar ‘haar-accessoires!’

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik denk dat speldjes voor die kleintjes beter voelbaar zijn dan van die zachte stoffen stiekjes. Dus speldjes liggen er inderdaad eerder uit.

Groetekes, Sje

Haha hoe ze ook naar zichzelf kijkt in de spiegel. Echt stoer

liefs

Ooooh wat lief! Ik kan niet wachten om lekker met Jessey’s haartjes te gaan tutten later!

Lilypie First Birthday tickers

Hihi, leuk he staartjes! Ik ben ook al aan het experimenteren geweest:

Te schetig voor woorden hihi!!

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

@Yavahn: Pippi!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat lief

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Wat schattig al die foto´s met staartjes.

Bedankt voor de tip Sje. Nooit over na gedacht en gelukkig is het nog nooit gebeurd. Maar ik zou daar ook niet bij nadenken en gerust tegen een meisje zeggen wat heb je mooie staartjes.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Misschien ene beetje raar, maar ik weet niet wat voor elestiekjes je bedoelt Sje, kan ik die gewoon bij de drogist kopen??

dank voor jullie reacties op mn kleine model

liefs

Zoek op Google op de trefwoorden haarelastiekjes baby en dan zie je welke ik bedoel. Zijn gewoon bij elke drogist te koop en volgens mij heeft de Hema ze ook.

Je hebt ze met en zonder dingetjes erop.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 22 Feb 2010 13:03:07

Ach, wat schattig!!
Tjaah, hier houden we het maar gewoon bij stekels ed

Liefs, Anne

heb ze gekocht, dank je Sje!