Nora haar eerste puzzel!

Oh oh oh, wat ben ik trots!

Nora heeft vandaag voor het eerst helemaal zelf de houten bumbapuzzel gemaakt!

Ik zat met grote ogen te kijken, en tot mijn verbazing lukte het haar helemaal zelf! Het is zo’n puzzel met stukjes die je in de achtergrond moet passen. Ik dacht: leuk voor de herkenning van de figuurtjes, maar had nooit verwacht dat ze echt die figuurtjes in de puzzel kon friemelen! Dacht dat die fijne motoriek pas veel later kwam!

glim van trots!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Wat goed! Dat lukt Erik nog niet hoor. Topper!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Topie!!!

Hier lukt af en toe 1 stukje en das meer geluk dan wijsheid

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Wat super knap zeg!!

Heb je zo’n houten puzzel, met een paar stukjes? Want ik wil er voor Seth ook even naar kijken, want wij hebben alleen een hele grote met veeeel stukjes…
Liefs, Anne

@lalala: Het zijn volgens mij 7 stukjes die je in een houten ondergrond moet passen, dus niet aan elkaar vast. Vanaf 18 maanden. Echt aan te raden hoor, ook als het nog niet lukt is het wel erg leuk om samen te doen.

Wat trouwens ook een leuke tip is voor creatieve kinderen met ouders die niet van schrobben houden: de aqua doodle van nijntje. Dan kunnen ze met een stift die je kunt vullen met water tekenen op een witte ondergrond die blauw wordt als je em raakt met water. Niets wordt vies, ze kunnen wel lekker oefenen en bezig zijn. Je hebt alleen aan het einde geen resultaat om in te lijsten, of je moet er een foto van maken…

liefs

Wat goed van Nora!

Liefs

Wat heeft ze dat goed gedaan!
Ik heb hier ook ene liggen met diertjes van de boerderij.
Hij kreeg hem met kerst en onmiddelijk grote frusturaties van hem omdat het hem niet meteen lukte…
Maar hij was er zo mee bezig dat hij hem nu ‘blindelings’ kan maken.
Ik denk dat hij hem vanbuiten kent lol!

Liefs
Tanja

aqua doodle van nijntje ziet er leuk uit op de site! Maar zo duur om zomaar even te kopen … Jammer!

Ja, wij hadden de aqua doodle voor haar verjaardag gekocht. Maar toen ze net 1 was, was ze vooral geinteresseerd in de ‘stift’ en hoe ze het water eruit kon zuigen. Nu is ze er echt tijden zoet mee met lekker krassen en proberen.

liefs