Ja, voor veel kinders van 2 zit de eerste knipbeurt er allang op, maar voor onze voorheen kale mop was het vorige week eindelijk zover!
De haren in haar nek waren in verhouding erg lang en liepen heel dun uit, doordat het haar geboortehaar was. Bovenop is het goed aan het bijgroeien, maar er is nog geen sprake van een echte pony ofzo. Ik zag vorige week een heel foute mat op tv, keek naar mn dochter en zei tegen mn man: Het wordt tijd dat ik die mat van Noor is onder handen ga nemen! Was wel wat moeilijk, omdat ik zo blij ben dat het eindelijk groeit, maar dit was eigenlijk geen porum! T arme kind!
Dus na het bad de kapperschaar ter hande genomen en het haar in haar nekje recht bijgeknipt. Het ziet er direct een stuk dikker en verzorgder uit. Voorlopig geen schaar meer nodig voor haar nek. Ben benieuwd wanneer de pony aan de beurt komt!
Maar in ieder geval: Eindelijk gebeurt er wat met Nora’s haar… We hebben er even op moeten wachten! Toch hoop ik weer op een kale baby, ik ben gek op die kale koppies! Maar op een gegeven moment is haar ook wel leuk
Liefs!