...Nora haar eerste knipbeurt heeft gehad!?:

Ja, voor veel kinders van 2 zit de eerste knipbeurt er allang op, maar voor onze voorheen kale mop was het vorige week eindelijk zover!

De haren in haar nek waren in verhouding erg lang en liepen heel dun uit, doordat het haar geboortehaar was. Bovenop is het goed aan het bijgroeien, maar er is nog geen sprake van een echte pony ofzo. Ik zag vorige week een heel foute mat op tv, keek naar mn dochter en zei tegen mn man: Het wordt tijd dat ik die mat van Noor is onder handen ga nemen! Was wel wat moeilijk, omdat ik zo blij ben dat het eindelijk groeit, maar dit was eigenlijk geen porum! T arme kind!

Dus na het bad de kapperschaar ter hande genomen en het haar in haar nekje recht bijgeknipt. Het ziet er direct een stuk dikker en verzorgder uit. Voorlopig geen schaar meer nodig voor haar nek. Ben benieuwd wanneer de pony aan de beurt komt!

Maar in ieder geval: Eindelijk gebeurt er wat met Nora’s haar… We hebben er even op moeten wachten! Toch hoop ik weer op een kale baby, ik ben gek op die kale koppies! Maar op een gegeven moment is haar ook wel leuk

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Haha, ja hier is Seth inderdaad al vaak naar de kapper geweest ( keer of 7).
En hij moet ook echt om de 6 weken, want het groeit megahard!

Leuk, dat je nu ook eindelijk een beetje een modelletje in Nora d’r haar kunt knippen!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wat leuk dat Nora nu ook haar 1e knipbeurt heeft gehad. Tim was precies 1 jaar toen hij voor het eerst geknipt werd. Hij heeft ook erg lang bijna geen haar gehad. Nu groeit het als kool en moeten we echt om de 5 a 6 weken.

Groetjes,
Sandra

Nu pas?! Haha, beter laat dan nooit!

Groetjes,
M

Ik dacht al: he? Nora? Voor het eerst geknipt? Maar inderdaad, Nora was lange tijd een beetje een kale lady! Ik moest wel lachen dat je haar ‘foute mat’ onder handen wilde nemen! Eva moet ook heeeeel vaak naar de kapper, haar haartjes groeien ook als kool. Ze moet nu ook echt weer. Papa zei: ‘Haar haar hangt in een matje. Ze ziet eruit als een Shirley’. Ik wist niet wat een Shirley was, maar dat is blijkbaar een ordinair typje! Hoe dan ook, we gaan binnenkort weer naar de knip met Eef. Ik ben benieuwd naar Nora’s nieuwe ‘hairdo’.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Ha ha ha ik wilde zondag een zelfde topic starten. Morgan gaat dit weekend namelijk naar mijn moeder en die heeft het zelfde euvel als Noor. Dus mijn moeder heeft al toegezegd haar te knippen Dus ook morgan krijgt eindelijk haar eerste knipbeurt.

Groetjes,

Michèle

@Liske doe jij het zelf??
Daar durf ik dus echt niet aan te beginnen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ook Lisa is al een keer geknipt, maar dit was zo’n drama!!! Bleek dus dat ze die kapmantel helemaal niks vindt! Ze kan dan haar handen niet zien en dat vond ze doodeng!!! Ook toen Nikki bij de kapper zat (bij mij trouwens ook) mocht de kapster niet aan haar zitten, dan gaat ze toch gillen en uit d’r dak! Ook mogen wij trouwens met Nikki niet stoeien, want Lisa verdedigd haar wel hoor, een sirene is er niks bij! Nu moet Lisa dus eigenlijk al weer naar de kapper, maar ik durf niet meer zo goed!

Kale babies zijn ook altijd echt echte babies vind ik. Ik zie ook wel eens kindjes met een übervolle haardos en dan al gelijk over de oortjes… toch iets minder leuk…!

Hahaha… ja ze is er laat bij! Tis nog steeds niet veel hoor. Morgan heeft wel al meer haar op de foto te zien. Het is nu weer een beetje in verhouding.

Ja, nu durf ik het zelf nog, omdat het alleen bijpunten was en ik was bij mn ouders die een kapperschaar. Dat is beter voor het haar. Ik denk dat de volgende knipbeurt maar door een pro moet gebeuren! Ik heb geen kapmantel gebruikt. Het waren maar een paar plukjes en ik deed het na haar bad, dus ze had een handdoek om.

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Ja morgan der haar krult dus dat scheelt inderdaad wel ja, maar ook nog nooit geknipt.

Groetjes,

Michèle