Nora een grotemeidenkamer heeft?

Jawel… Toen ik vandaag aan het werk was, hebben mn man en schoonmoeder de studeerkamer omgetoverd tot een heel leuke grotemeidenkamer voor Noor! Ze vind het helemaal super en was door het dolle heen. Vanavond ook zonder problemen lekker gaan slapen in haar nieuwe bed.

Dus als ik volgende week ook vrij ben, ga ik de babykamer helemaal babyklaar maken. Moet nog wel een paar dingetjes kopen, maar dat kan dan ook op mn gemakje. Fijn idee, we zijn weer een grote stap verder.

Helaas is er in ons huidige huisje geen plaats voor een andere studeerkamer, dus onze mooi boekenverzameling is naar zolder, de administratie staat bovenop onze kledingkast in de slaapkamer en het behoorlijk nieuwe, mooi computermeubel moet voor weinig op MP, zodat ie snel weg kan, want die staat nu gedemonteerd ook op de slaapkamer, terwijl daar binnenkort toch echt het wiegje moet komen.

Dusseh… mocht iemand nog een mooi computermeubel/groot bureau nodig hebben voor een zacht prijsje, laat het me weten, stuur ik je de foto’s.

Zo, tis een heel verhaal geworden, maar waar het om gaat: Onze grote meid heeft een grotemeidenkamer en is helemaal happy! Foto’s volgen nog wel.

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Oh spannend. Wel jammer van het meubel maar als Noor zo gelukkig is dan is dat ook weer wat waard toch??

Hier wachten we nog heel even met de kamer. Ze doet het nog goed in der ledikant

Groetjes,

Michèle

Heerlijk dat ze er zo blij mee is

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Alvast een paar fotootjes met de iphone genomen, voor een impressie, want de schilderijtjes en haar spiegeltje zijn nog niet opgehangen en de kast moet nog wat netter…

Liefs!

Leuk hoor! Wij gaan volgende week waarschijnlijk de meubels halen voor Merels nieuwe kamer en dan kan zij ook over. Dan kan ik ook de babykamer weer in orde gaan maken en dat geeft wel een prettig gevoel… 't-Is dat wij net een nieuw computermeubel hebben, anders had ik wel interesse gehad…

Groetjes Natasja

Wauw, leuk! Die foto’s ook, wat lijkt het anders, zo’n kamertje met zo’n bedje. Fijn dat Nora zo goed is gaan slapen meteen! Wij gaan voor Erik volgende week een groot bedje kopen, ik hoop dat hij het ook zo goed gaat doen.

Groetjes,
M

Leuk dat Nora zo blij is met haar nieuwe kamer.

Mijn man is afgelopen weekend begonnen met het behang afhalen van de kamer wat de babykamer wordt. Dan begint het echt wel te kriebelen en wordt het weer wat realistischer. Want daarna kunnen we gaan behangen en inrichten.

Kan me dus goed voorstellen dat je hier blij mee bent en dat je voor je gevoel weer een stapje dichterbij bent.

Geniet ervan en succes met het inrichten van de babykamer.

Hoe gaat het overigens verder met je, nog steeds misselijk of valt het mee?

Groetjes,
Sandra

Ja, zo’n groot bed maakt het ook direct een echte kinderkamer. Vannacht is het super gegaan. Gelukkig, want dat is natuurlijk altijd afwachten een nieuwe kamer en een nieuw bed kan best overweldigend zijn, maar geen problemen gehad, wat een supermeid!

De ander zwangere dames dus ook met alle voorbereidingen bezig, leuk toch!

Sandra, met mij gaat het aardig. Zou willen dat ik kon zeggen dat het eindelijk super gaat, maar ik reken er maar niet meer op deze zwangerschap. De misselijkheid is nog maar heel soms, vannacht helaas weer icm met maagzuur dat terugkomt in mn mond, gewoon als ik lig… Blijf toch wel wat last van mn bekken en onderrug houden dus ik moet heel goed in de gaten houden dat ik mezelf niet te veel belast en vorige week veel harde buiken gehad. Bij Noor had ik dat niet zo. Daarnaast nog steeds erg moe, al heb ik het idee dat dat iets beter gaat dan een maand geleden. Ik houd het uit, maar het gaat me niet makkelijk af. Ach, het einde is in zicht en het blijft heerlijk om onze kleine meid zo in mn buik te voelen en te zien dat het goed door blijft groeien. Ik geniet er ook wel van dus! En met jou, Sandra? En de andere zwangere dames?

Liefs!

Oh leuk die kamer en die subtiele elfjes overal. Gaaf gedaan joh.

Groetjes,

Michèle

Vervelend dat je je niet super voelt. Het zijn idd vervelende klachten waar je last van hebt. Maar gelukkig begint het voor jou nu echt op te schieten. Hoe lang moet je nog werken? En stop je 4 of 6 weken van te voren.

Met mij gaat het eigenlijk super. Ik heb nergens last van. Af en toe iets sneller moe, maar dan heb ik ook echt gewoon te veel gedaan. Ik merk dat als ik bijv. het huishouden doe dat ik het wel wat rustiger aan moet doen. En niet zoals ik soms doe achter elkaar doorgaan. En af en toe komt er wat maagzuur naar boven. Maar verder niet vermoeid of wat dan ook. Dus daar ben ik echt wel blij mee.

Maar zoals je al zegt de kleine en het schoppen is geweldig. Sterkte nog even en geniet er ondanks alles nog van.

Groetjes,
Sandra

Sandra, dank je wel! Fijn dat jij je zo goed voelt!

Ik geniet ook zeker wel van mn zwangerschap (ook met bewust in mn achterhoofd dat het hierna waarschijnlijk niet meer zal gebeuren) Blijft allee lastig om aan mn nieuwe grenzen te wennen. Als ik me goed voel, doe ik al snel te veel waar ik dan weer 2 dagen voor moet boeten

Liefs!

Fijn dat je toch nog van probeerd te genieten. Kan me goed voorstellen dat dit met alle ongemakken erbij niet altijd lukt. Wat betreft te veel doen dat herken ik wel. Omdat ik me zo goed voel, doe ik gewoon nog alles. Maar na een dagje huishouden en allerlei andere dingen plof ik s’avonds echt nock out op de bank. Je merkt dus dat je toch wat rustiger aan moet doen, maar dat blijft soms gewoon moeilijk.

Groetjes,
Sandra

Leuke kamer hoor. Dat ruimtegebrek herken ik wel. Rens z’n nieuwe kamer is nu in gebruik voor de administratie, de strijkplank, en mijn naaimachine. En onze boekenkast staat daar. Nou is het op zich niet zo’n punt dat dat naar zolder moet, ware het niet dat die binnenkort verbouwd word en dus eigenlijk leeg moet. Ga m’n zwager maar heel lief aankijken(woont hier tegenover) of we daar zolang het een en ander mogen opslaan.
Fijn dat Het zo goed gaat met Nora in haar grote bed.
Hoe lang moet je nog werken? Niet zo heel lang meer zeker? Zelf kijk ik erg uit naar m’n verlof. Vooral omdat met Rens m’n bloeddruk in de laatste 4 weken omhoog ging waardoor ik me toen eigenlijk super voelde. Hoop dat jij je ook wat beter gaat voelen in je verlof.
Veel plezier met inrichten van de babykamer.

groetjes Ramona

Nou, er is op MP gelukkig genoeg interesse, dus als het goed is, zijn we morgen los!

Ramona, mijn verlof begint 27 januari. Maar vanaf volgende week (heb nu vakantie) werk ik 3 dagen, dus ik bouw het al rustig af. Heb lekker een aantal goede boeken en wat plannen om zelf de laatste aankleding van de babykamer te maken (eerste tijd slaapt ze toch bij ons op de kamer en ik kan er niet zo goed tegen me te vervelen, dus wat reserveplannetjes gemaakt!)

Morgen ga ik de babykamer dus doen, heb van het weekend nog een grote tas van mn zus gekregen met 3 pakken pampers 1 en wat spulletjes die ze over had, dus dan ga ik alles uitzoeken. Vorige week heb ik al Nora’s oude spulletjes uitgezocht, dus het gaat ineens is grote stappen nu.

Qua zwangerschap gaat het redelijk nu. Alleen gister blijkbaar te veel gegeten en 's nachts alles eruit gegooid… Nog steeds is mn maag een beetje van slag. Morgen weer naar de VK. Ben al hard op weg naar 32 weken, ik vind het ZO snel gaan nu! Soms word ik er helemaal zenuwachtig van!

Heb nu de schilderijtjes en het spiegeltje opgehangen, wat speelgoed van beneden boven in Noors kamertje gelegd en de kast opgeruimd. Nora is heel blij ermee, dus het is een succes. Helaas is ze nu ziek, dus zit ze voor pampus op de bank…

Liefs!

dat schiet al aardig op idd Liske. lekker dat je straks al wat minder gaat werken. Leuk hoor de baykamer weer inrichtten heb ik ook heel veel zin in.

groetjes Ramona