Jawel… Toen ik vandaag aan het werk was, hebben mn man en schoonmoeder de studeerkamer omgetoverd tot een heel leuke grotemeidenkamer voor Noor! Ze vind het helemaal super en was door het dolle heen. Vanavond ook zonder problemen lekker gaan slapen in haar nieuwe bed.
Dus als ik volgende week ook vrij ben, ga ik de babykamer helemaal babyklaar maken. Moet nog wel een paar dingetjes kopen, maar dat kan dan ook op mn gemakje. Fijn idee, we zijn weer een grote stap verder.
Helaas is er in ons huidige huisje geen plaats voor een andere studeerkamer, dus onze mooi boekenverzameling is naar zolder, de administratie staat bovenop onze kledingkast in de slaapkamer en het behoorlijk nieuwe, mooi computermeubel moet voor weinig op MP, zodat ie snel weg kan, want die staat nu gedemonteerd ook op de slaapkamer, terwijl daar binnenkort toch echt het wiegje moet komen.
Dusseh… mocht iemand nog een mooi computermeubel/groot bureau nodig hebben voor een zacht prijsje, laat het me weten, stuur ik je de foto’s.
Zo, tis een heel verhaal geworden, maar waar het om gaat: Onze grote meid heeft een grotemeidenkamer en is helemaal happy! Foto’s volgen nog wel.
Liefs!