Nog zes weken

hoi allemaal,
nog zes weekjes en ik moet alweer terug beginnen werken snik…
had er nog niet echt bij stil gestaan maar vandaag kon ik niet anders omdat de dienst opvanggezinnen mij gebeld heeft om de adressen van de onthaalmoeders door te geven waar de kindjes eventueel na toe kunnen… ik had een jaar tijdskrediet genomen om zo zelf voor de kindjes te zorgen ma nu loopt dat dus af 1 oktober… bah voel mij vreselijk schuldig tegenover hun omdat ze nu binnekort na een vreemde vrouw moeten… vooral om stefke ben ik bang omdat hij bijna gans zijn leventje bij mij thuis is geweest,en voor lars vindt ik het gewoon vreselijk omdat ik voor stefke wel ben kunnen thuis blijven en voor hem niet… pff wat een rot gevoel!! jullie zullen wel denken waar doet zij nu moeilijk over ma kan het niet geod van me afzetten sorry!!

liefs jessica

Nee hoor, dat denk ik niet. Ik vond het vreselijk om weer aan het werk te gaan na Evianne. Dit ging ook voor geen meter, Evianne brulde gewoon tot ik er weer was. Zelfs bij pappa die dr op een gegeven moment gewoon op het werk mij me dumpte omdat hij het niet meer aankon. Toen ben ik ermee gestopt. Ben blij dat ik thuis ben, ook al valt het qua financien soms niet mee. Vanaf september ga ik weer 1 ochtend a 2 uur werken en het kriebelt wel maar ik zie er ook tegenop om Jessin dan niet bij me te hebben ( althans dat is de bedoeling ). Maar ja 1 ochtend a 2 uur is niks eigenlijk.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Ik vind het echt geen “aanstellerij” van je hoor, Jessica!
Gelukkig heb ik zelf niet in die positie gezeten, maar het lijkt me absoluut niet leuk als je eigenlijk niet wil…

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Neeeee das heel normaal hoor!!
Ik moest er ook erg aan wennen, maar mijn kindjes zijn bij oma als ik werk, dus dat is wel bekend bij hun, en ze hebben het er erg naar hun zin!

Maar ik zou nu echt niet meer zonder kunnen (slecht he?) maar ik kan gewoon geen fultime mama zijn, ik ben dan gewoon geen leuke moeder omdat ik m’n ei niet kwijt kan, en nu werk ik gemiddeld 15 uur per week, en kan ik het allemaal veel beter hebben

Sterkte, het went vast snel (hoop ik)!

Groetjes Nathalie & Co

hee dat is echt normaal hoor,denk dat alle mama’s dat hebben die werken

ik had er ook heel erg moeite mee hoor toen ik weer moest werken,en me kids achter te laten,wel bij oma maar toch deed het zeer…

toen kaitlyn 1 was kon ik het ook niet opbrengen en ben gestopt met werken

en nu sinds 1 1/2 jaar werk ik weer en moet zeggen heerlijk,ff eruit ff andere omgeving andere mensen

Ik vond het ook moeilijk om weer te gaan werken, maar ik vind het ook heerlijk om te werken. Denn is 1 á 2 dagen in van de 3 dagen thuis die ik werk en de andere dag(en) gaan ze naar Nel, onze gastouder.
Lisa en Cas hebben het daar erg naar hun zin en spelen daar ook met andere kinderen en dat vind ik heel belangrijk.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).