Dag dames, daar ben ik weer. Sinds ong. 2 weken is mijn kindje maar niet tevreden met zijn voeding. Hij is nu alweer 9 weken oud en dronk voorheen 120cc per voeding. Dus 6x per dag. Ongeveer een week geleden ben ik overgestapt op voeding voor hongerige baby’s van friso. Nu mocht ik van de cb verhogen tot 150+5. Dit werkt nu alleen niet tussen 12.00 uur tot 19.00 uur. Tussen deze tijdstippen maak ik wel vaker een flesje klaar totdat hij vol zit en dan pas slaapt hij. Om 12.00 uur geef ik hem de gebruikelijke fles van 150cc maar dan valt hij letterlijk in slaap (dit terwijl hij lekker heeft geslapen daarvoor) of hij sabbelt op het speentje heeft dus niet echt trek. Pas als ik hem op bed leg, nadat hij met moeite 100cc naar binnen heeft gewerkt, krijst hij van de honger omdat hij nog niet vol zit. Dan maar weer een fles maken waaruit hij ook maar 20cc drinkt. Zo gaat het tot een uur of 19.00 uur door! Ik word hier helemaal gek van en weet me echt geen raad meer. Nou heeft hij een heel strak schema die overdag dus niet werkt, maar als je naar de schema kijkt dan zul je zien dat hij tijdens de andere voedingen het erg netjes doet:
04.30 uur - 150cc
08.30 uur - 150cc
12.00 uur tot 19.30 knoeit hij
20.00 uur - 150 cc
24.00 uur - 150 cc
Speentje werkt totaal niet meer bij hem, daarop sabbelt hij tot er iets uit komt en komt er niets uit dan spuugt hij het eruit. Tegen krampjes gebruik ik infacol en voor het maagzuur gebruik ik Zantac. Verder gebruik ik nutriton tegen het spugen.
Ik snap niet waar het elke keer mis gaat, de cb kon mij er ook niet mee helpen. En dat hij in slaap valt tijdens het voeden en daardoor nog steeds honger heeft gebeurt trouwens zelden. Soms maakt hij die 150cc op en heeft nog steeds honger! Ik ben zo bang om over die 1liter te gaan, maar soms heb ik daar ook erg schijt aan en geef ik hem wel weer, maar ik vraag me af of iemand dit probleem nou herkent.
Graag advies! ow by the way, ik heb niks met sprongetjes dus graag alleen ervaringen en advies waar ik iets meer aan heb. Ook had hij gisteren plots 2 grote rode vlekken in zijn gezicht, ik schrok me te pletter maar na ander half uur trok het vanzelf weg. Weet niet of dat iets betekent. Morgen even naar de cb.
Alvast bedankt!