Hey Marja, ik had ook al gedacht dat ze misschien in een sprongetje zit maar die duurt al zeker 2 weken. Maar volgens het oei ik groei boek kan de sprong wel 4 a 5 weken duren. Maar even afwachten dus. En misschien dat er toch een tandje doorkomt, je kunt ze al wel zien onder het tandvlees maar ik zie ze nog niet doorkomen.
Ze was net ook alweer wakker en ligt vanaf 12 uur in bed. 1,5 uur is gewoon te kort maar volgens mij gaat ze nu wel weer slapen.
Dus jij gebruikt ook een slaapzakje met lange mouwen, grappig. Ik heb via www.ikkelief.nl een slaapzakje besteld. Is een flanel slaapzakje dus niet heel dik. En ik heb haar nu ook alleen een lakentje over, heb het lakentje overdwars in bed dus die kan ik bijna rondom slaan. Ligt ze goed strak in want als ik dat niet doe ligt ze zodra ze even wakker wordt met de benen en armen hoog ik de lucht, en dat in de puckababy! Ik hoop dat ik het slaapzakje dinsdag in huis heb en dan ben ik heel benieuwd hoe het gaat!
Lotte rolt nog niet om, ze doet wel pogingen en ligt dan bijna op haar zij maar ze draait nog net helemaal zelf om dus vooralsnog kan ik het wel even proberen met knoop en elastiekje.
Qua groente moet ze nog heel erg wennen, ben begonnen met wortel maar ze vind het echt niet lekker. Mond stijf dicht en hele vieze gezichten. Ga vanmiddag maar eens boontjes proberen, kijken of ze dat wel lekker vind. De fruithap gaat er zonder problemen in. Weeg jij je fruit en groente af?
Zodra ze dan wel volledig groente eet ga ik ook naar 3 flessen en dan kan ik dan ook wel 210+7 gaan geven.