Nog steeds rond 3 uur!

Vraagje voor iedereen weer ivm voeding hihi
Ik zat te denken mijn kereltje komt dus nog steeds om en nabij 3 uur grrrrrrr als hij straks 4 maanden is(effe geduld nog) mag hij zoeen papflesje(rijstepap)Als ik die nou dan savonds rond 22o geef mag dat nog zo laat?

Ik zou eerst eens kijken hoe hij erop reageert, dus het als eerste flesje geven. Als hij er geen kramp van krijgt, dan kan je het als laatste flesje geven. Hou er wel rekening mee dat rijstebloem een stoppende werking heeft op de ontlasting, dus als 'ie daar al problemen mee heeft kan je het beter niet geven.

Maar doorslapen kan je niet forceren hoor. Het kan zijn dat 'ie dan gaat doorslapen, maar het hoeft niet. Heb je 'm al eens een speentje gegeven als 'ie zich 's nachts meldt? Misschien komt 'ie wel uit gewenning, maar heeft 'ie niet eens echt honger.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

kailani slaapt sins kort wel door
ik heb toen ook geprobeert met het speentje
ma dat werkte niet gaf haar paar slokjes water en ze sliep weer verder!
na 3nachten sliep ze van 23.00 tot 7.00ongeveer.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

dat hebben wij bij lindsey ook nog even gehad. ze had toen inderdaad geen honger maar was nog gewenning. Lindsey is een echte duimkont dus een speen werkte bij haar niet. wel heeft zij al vanaf het begin een slaapknuffel dus die legde ik dan lekker bij d’r en stopte d’r weer even goed in en toen sliep ze weer verder. op een gegeven moment was het gelukkig over en sliep ze gewoon door.

liefs,
Rinske

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ik geef 's avonds de laatste fles (+ rijstebloem) ook nog steeds zo laat. Je leest overal dat die fles ± 20.00 uur gegeven wordt, maar dat durf ik nog steeds niet aan. Demi wordt 's ochtends al zo vroeg wakker. Ik ben dan bang dat hij nog vroeger wakker gaat worden, dus voorlopig laat ik het maar zo…

Groetjes
Saskia

Lilypie Kids birthday Ticker