Nog steeds pap?

hoi

mijn dochter is nu 18 maand en eet nog steeds bambix sochtens wel met gewone volle melke maar wanneer stop ik hiermee??? ik probeer wel eens brood sochtens maar dat wil ze niet pap zegt ze dan… smiddags eet ze wel 4 sneedjes brood maar sochtens wil ze het echt niet maak het wat uit of kan ze gewoon pap eten zolang ze wil of kan ik overgaan op brinta??..

groetjes kim

mama van joya (20-12-2006)

lekker pap blijven geven. mijn buurmeisje van 2,5 krijgt ook nog pap. En ze groeit goed.
Pap is gezond waarom zou je brood geven?

Hoi,

Onze dochter van drie krijgt nog steeds pap hoor s’morgens zou niet weten waarom ik er mee zou moeten stoppen. Heel af en toe wil ze een boterham. Maak vijf lepels bambix 15 maanden aan met 150-160 mm halfvolle melk.

Makkelijk en ze vind het lekker. Mijn broers hebben tot aan de middelbare school altijd pap gegeten brinta meen ik. Niks mis mee hoor.

groetjes

lon106

hoi

bedankt voor jullie reacties maar bambix 15 maand waar kan ik die kopen ik gebruik 12 maand die van 15 kan ik nergens kopen (bij mij in de buurt dan) kruidvat heeft 12 maand niet eens!

thanks

xxkim

hier krijgt lucas ook nog steeds pap hoor. Ik geef hem 200 ml en dan 6 scheppen bambix. Lisa mag kiezen wat ze wil. Als ze brood wilt krijgt ze er wel altijd melk bij, zodat ze toch haar zuivel binnen krijgt.

Gr, bianca
mama van Lisa (14-05-2003) en Lucas (31-12-2005)

oh ik koop het gewoon bij de supermarkt. Het is 12 maanden bambix. Daar zitten dezelfde voedingstoffen in als in de 15 maanden bambix. Ik heb een tijdje terug gebelt naar Nutricia en ze zeiden dat het geen verschil maakt. De 15 maanden is er ook niet meer.

Gr, bianca

ooo dan oke dan zoek ik niet verder 12 maand is dus ook gewoon goed.
thanksxxx

Hoi Nanik eet ook nog pap hoor.
Ik heb verschillende soorten in huis voor de afwisseling.

• Bambix pyamapapje voor lepeltjes pap (alleen water toevoegen is met opvolgmelk maar leeftijd staat tot 36 maanden) dus niet die kant en klare pakjes
  • Bambix appel knisper pap.

Ze vind het lekker hoor en ze is niet zo’n brood eter dus ik hou het er nog lekker in hoor.
Zaf vanmiddag dat ze bij de Etos ook veel verschillende soorten pap hadden. moet je daar eens kijken anders.

Doei
Bianca

hoihoi

ja ik had ook als die hoelahoeps en muslie gehaald maar dat vind ze niets die hoelahoeps gaat nog maar ja dan eet ze alleen die dingen eruit en blijf de melk over dus dat was ook niets. en de muslie wil ze al helemaal niet maar ik ga we even bij de etos kijken, en dat pyama hapje zag ik ook staan dus dat is ook wel wat kan ik ook wel een proberen. thanksxxx

hier vinden ze de appelknispers maar niets hoor.
Lisa eet altijd honey loops met halfvolle melk (wij noemen het melk met rondjes hahah).

Lucas eet gewoon bambix zoals ik al zei. Ik waag me niet eens om die ander dingen te kopen, want ik vind het best duur. Straks lust hij het niet en zit ik weer met die pakken opgescheept. Dat geldt hetzelfde voor pyjama papje enzo…Hij eet trouwens nooit pap voor het slapen gaan, maar gewoon het toetje na het eten.

Groetjes bianca

Gewijzigd door - Bianca27 op 22 Jun 2008 22:58:21

Milo is 16 mnd en krijgt ook lekker pap. Ik vind het ideaal, want ik jas er altijd een stuk fruit doorheen (meestal banaan, grof prakken). Dus hij moet ook kauwen, en het vult goed en hij heeft alvast 1 stuk fruit binnen!!!
en hij vind het superlekker, dus ik vind het een aanrader

x Floss

Hoi,

Wist niet dat de 15 maanden er niet meer is. had wat groot ingekocht bij macro vandaar. goed te weten dat 15 maanden niet meer word gemaakt. ben aan laatste pak bezig bijna op.

groetjes

lon106