Vanochtend heb ik de tweede termijnecho gehad. Gelukkig zag alles er goed uit. We hebben ons kindje weer zien spartelen en het hartje klopte ook mooi. Dat is toch altijd weer een opluchting!
Ik was 14 december voor het laatst ongesteld (op de innestelingsbloeding na) en de vk rekende me in eerste instantie uit op 20 september. Bij de eerste echo, twee weken terug, werd het 27 september. Vandaag was het kindje 13 weken, wat zou betekenen dat het 27 september zou blijven. Maar toen zei de echoscopiste dat ze de datum bij kunnen stellen als er maar 7 dagen verschil zit tussen de eerste datum (20-09) en de laatste (27-09). Dat zou betekenen dat ik opeens weer de 20ste uitgeteld ben!
Ik heb wel 3x gevraagd hoe het zat, want als het kindje 13 weken is, is het toch niet opeens 14 weken? Ik vond het allemaal nogal vaag. Ik hoor de definitieve datum morgen. Ik weet nu ook niet echt waar ik aan toe ben. Niet dat het veel uitmaakt, maar je moet op je werk toch ook een datum overleggen. En voor jezelf is het ook niet zo fijn als het steeds zo verandert.
Weet iemand waarom ze die datum toch aan kunnen passen (duidelijk uitleggen graag, hahahaha!) en wie heeft dit ook gehad?
Groetjes Rainbow, trotse mama