Joyce is nu een jaar maar heeft boven nog steeds geen tandje.
Is dat wel normaal ? Wie weet dat ?

Joyce is nu een jaar maar heeft boven nog steeds geen tandje.
Is dat wel normaal ? Wie weet dat ?

bryan is nu 10 maanden en een week en die heeft al 6 die door zijn? 4boven 2 onder/.
het kotm vanzelf wel hoor meid
Super Trotse Mama Van Bryan 03-10-2005
Tessa is ook al 10,5 maand en heeft met 6 maanden 2 tandjes onder gekregen en toen is het opgehouden.
Iedereen zegt van het komt wel maar ik maak me ook wel eens zorgen hoor. Ik zie al zoveel kindjes van Tessa haar leeftijd die al van alles hebben en Tessa blijft met die 2 kleine tandjes onder lopen.
Het blijft dus afwachten.
Gr.Kim
Hoi Miranda,
Je hoeft je pas zorgen te maken als ze er voor haar 2e verjaardag nog geen heeft.
Onze grote kleine dame kreeg pas bij 9 maanden haar eerste tandje. Ze heeft heel lang maar 2 ondertandjes en 2 boventandjes gehad voordat de rest pas doorkwam.
Vraag het de eerstvolgende keer dat je zelf bij de tandarts bent even na als je dat voor je gevoel fijner vindt. En desnoods bel je hem er even over. De assistente zal je hoogstwaarschijnlijk ook wel te woord kunnen staan.
Groetekes, Sje
Meid, waarom heb je het dinsdag niet even gevraagd! Vast te zenuwachtig geweest!
Groetekes, Sje
Ja daar heb ik eigenlijk niet over nagedacht,
Dacht het de eerstvolgende keer bij het consultatiebureau te
bespreken maar inderdaad , bij de tandarts had het ook gekent.
Maar ja, jij heb mij nu gerustgesteld

Wie heeft er nou meer verstand van tandjes, de tandarts of het gewraakte cb? Hihi!
Denk echt dat het allemaal best in orde komt met jullie kleine meid!
Groetekes, Sje
hahaha gewoon even de tandarts bellen, dan weet je precies hoe het zit. Ook daar zijn ze voor toch ? Ben benieuwd wat ze zullen zeggen want inderdaad heb ik ook gehoord dat als ze voor hun 2e geen tandjes krijgen, je pas aan de bel hoeft te trekken. Maar goed, die van ons kregen allebei al op tijd hun eerste tandjes, dus die vraag/zorg hebben we nooit gehad verder. Ik zou gewoon effe bellen met de tandarts/assistente.

Mijn oudste 2 zoontjes kregen hun eerste tandje met 11 maanden en soms zat er maanden tussen eer er weer 1 bij kwam.
Yael, de 3e kreeg met 8 maanden zijn 1ste tandje maar die heeft nu (22 mnd) zijn hele gebit compleet behalve zijn snijtandjes, tis geen porum maar komt vanzelf goed.
Zou me er echt geen druk om maken
Dozeyana mv Dominique, Zenna, Yael en Nanou!
Manon is nu ook pas bezig met haar zesdee tandje, de vierde voor boven.
Gaat ook nog niet zo hard.
Tessie

Vannacht heeft Joyce enorm gehuilt en ik dacht dat ze last had van
doorkomende tandjes. Wie weet binnenkort ?