hoi,
heel herkenbaar dit probleem, ons jongste zoontje slaapt ook niet goed door,
IEDERE nacht er 1 tot 2 keer uit, je houdt het lang vol, maar op een gegeven moment trek je het echt niet meer.
Ook wij werken beide, we hebben ook van alles al geprobeerd , nachtlampje aan, muziekje aan, wiggelroede onder zijn bed (voor straling) Body stress release gehad kortom: bijna van alles geprobeerd, matrasje naast zijn bed gelegd en er bij gaan slapen. Hij is nu bijna 3.5 jaar en het laatste half jaar gaat het steeds beter. Hij slaapt in ieder geval makkelijk in, maar wordt minimaal 1 x per nacht nog steeds wakker. Troosten naar hem toe gaan, evt, bij blijven en wachten tot hij inslaapt. (meestal vrij snel) Dit ook aangekaard bij CB maar daar kunnen ze verder ook weinig doen (moet je toch mee naar kinderarts zeggen ze)
Het wordt gelukkig iets beter, vaak ga ik ook 's avonds op tijd naar bed, heb ik wel geleerd afgelopen jaren Je moet ook aan jezelf denken.
Als we het echt niet meer trekken, doen we hem wel eens een nachtje uit logeren.
(paar keer per jaar , niet echt vaak)
Verder is hij gezond, eet en drinkt goed en is een vrolijk en actief mannetje,
maar ook vraag ik me nog steeds af, wat is er aan de hand, en wat kun je nog meer doen? Erg lastig zeker omdat je relatie er op een gegeven moment onder gaat lijden… Dit is ook een reden dat er bij ons geen derde kindje meer komt…
Succes er mee~!
groetjes, mama van 2 kids