Nog steeds niet doorslapen

hallo,

onze zoon van bijna 8 maand,slaapt nog steeds niet door s’nachts.
hij komt soms wel 2 a 3 keer per nacht,en hebben al geprobeerd om hem te laten krijzen,maar dat duurt wel 3 uur lang.
dus das ook geen optie,we zijn al 4 maanden hiermee bezig,tis zo vermoeiend gewoon.
alleen de fles helpt,troosten ook wel,maar je legt hem terug en begint weer te huilen.
maar wilniet al een fles geven,dus leggen we hem vaak beneden neer in zijn campingbedje,anders is zijn gegier niet om aan te horen.
maar dit is toch ook niks.er moet toch een oplossing zijn??!!!
wie heeft hier ervaring mee?

ybruinenberg

Hallo Yvonne,

Jeetje zeg, wat moet dat vervelend zijn! En ik snap heel erg goed, dat je niet altijd maar een fles wilt geven, om ervoor te zorgen dat hij stil is. Maar dit klinkt mij heel erg bekent in de oren. Een vriendin van mij het vrijwel hetzelfde gehad met haar dochtertje. Nou weet ik alleen niet precies hoe oud ze toen was, en wat voor hun uiteindelijk de oplossing was. Wat ik wel weet, wat eventueel zou kunnen helpen, is het bedje een kwart of halve slag draaien. Klinkt misschien heel erg stom, maar het heeft vaak een positief resultaat.

Lfs, mamavankendra

Vergeet niet dat het eigenlijk doodnormaal is dat een baby tot een jaar ongeveer 1 of meerdere malen per nacht wakker word.

Mensen denken vaak dat hun kind doorslaapt terwijl de meeste gewoon wakker worden alleen zij krijgen zichzelf in slaap zonder dat de ouders weten dat hij of zij wakker geweest is. En een andere baby heeft daar de fles bij nodig.

Onze dochter sliep met 3 weken “door”.
Tot ze 6 maanden was en toen kwam ze weer tussen 4 en 5… Daarna is het weer een tijdje goed gegaan en zo goed het af en toe nog steeds.

Misschien heeft je kindje gewoon echt honger?

Draai het bedje eens een halve slag of een kwartslag. Klinkt heel suf maar dat wil nog weleens wonderen doen.

Groetekes, Sje

helpt niks het bedje draaien.
naar de cb geweest,en die zeggen 3 nachten laten huilen,dan ist klaar.
pff maar 3 nachten 3 uur gekruis aan horen is nog al wat.

ybruinenberg