Nog steeds nat in de ochtend

Hallo allemaal,

Milan is weer elke ocht nat.
Ik heb al een maatje groter als overdag en dat werkt ook niet meer.
Ik moet eigenlijk zeggen dat het niet meer werkt sinds dat pampers zijn luiers heeft verbeterd met een betere absorptielaag!!
Heeft er iemand nog tips??
Alvast bedankt

Gr Carola

Heb je al een ander merk geprobeerd? Hier lekken de pampers (s’nachts) ook door, maar de kruidvat luiers houden mn dochter wel droog…

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Ik heb wel eens huggies geprobeerd maar die voelen aan als karton.
En dat had ik bij kruidvat eigenlijk ook maja als hij het dan droog houd is het goed.
Ik zal et eens gaan proberen
Bedankt

ik heb het bij de pampers ook, maar sinds ik overgestapt ben op active fit de paarse pakken zeg maar geen problemen meer

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

wij hebben nu de nature luiers voor de nacht (verkrijgbaar bij de Etos, 9,- euro p.p) en daarin lekt hij niet door.

22-12-2009 colin geboren

Wij zijn destijds overgestapt op de luiers van Aldi en die bevielen perfect. Voelen heel soepel aan en zijn goedkoper dan die van Kruidvat.

Dank je wel allemaal voor jullie reacties!!
Ik heb vandaag luiers van de kruidvat gehaald en die heeft hij nu aan dus ben benieuwd…
Zat vanmiddag ook te denken dat het weleens aan zijn rompers kan liggen Milan zit nu zo moeilijk qua maat…
74-80 is te klein en 86-92 is net een beetje te groot en hij heeft nu rompers 86-92 maar dat joud zijn luier ook niet echt strak natuurlijk…
Ben benieuwd hoe het morgenocht is!!