Nog steeds misselijk

quote:
Nee.. namen die op een i eindigen hebben wij geschrapt, behalve waar het bij hoort, zoals Sofie ofzo. dat klinkt een stuk volwassener vind ik.

Tja Leviiiiiii

quote:
wij gaan belijdenis doen: goed he Ben er zelf errug trots op hihihii

@ Bakmamma wat is belijdenis??

Groetjes,

Michèle

Ik snap hem enne dat is wat ik bedoelde met eigen mening. God zal je inderdaad echt niet straffen omdat je ongehuwd je kindje liefdevol opvoed. Ik vind persoonlijk dat het krijgen van een kind samen al een verbintenis op zich is en wie kan je dat nou kwalijk nemen. Regelgeving en dan vooral de zeer strake regelgeving is de reden waarom ik soms moeite heb met geloof en das elk geloof. Of het nou de strenge priester is, de strakke domniee, de overtuigde rabbi of de regelvolgende Imam, voor mij is geloof iets dat in je hart zit en dat de koran, bijbel en Thora op eigen manier geintrepeteerd moeten worden hoe jij vind dat je leven ‘moet’ en niet zoals een ander dat vind. Nee tuurlijk moet je niet losgaan en doorslaan, maar ik denk en hoop dat je me wel snapt.

Wel mooi dat je dat kan doen, je kan ook je belofte naar elkaar vernieuwen dus waarom je dopen niet dan.

Groetjes,

Michèle

Daarom zit morgan ook op een mult culti kdv. Zo krijgt ze van alles wat mee. en als het goed is kan zij straks mijn vragen beantwoorden. Echt ik wou dat iedereen er zo over dacht dat zou een hoop oorlogen schelen.

Groetjes,

Michèle

@ bakmama, tja als dat bij iedereen zo zou zijn zou het wel een betere wereld zijn. Nu moet ik toch zeggen dat ik het wel anders heb meegemaakt, en dat was jammer genoeg ook nog in NL, waar ik heel belachelijk werd aangekeken toen ik met Jada aan de arm liep, en zelfs dat ik een Omatje aan haar dochter hoorde vragen; Is dat nu een blanke met een zwart kind. Ik kon wel uit mijn slof schieten zo boos was ik! Ik keek naar het allermooiste meisje van de hele wereld en voor dat mens was ik gewoon een blanke met een zwart kind, brrrr! Sorry erg off-topic maar toch, respect is er zeker niet altijd bij jammer genoeg!