Het leek beter te gaan met Nathanael. Vrijdagavond nog 2 luiers in 5 minuten tijd moeten verschonen, en gisteren helemaal geen ontlasting tot vanavond niks.
Alleen vanavond tijdens het avondeten zei hij dat hij had gepoept, hij zegt wel vaker wat dus ik dacht dan kijken we meteen, en ja hoor hij had gelijk, hij had inderdaad een poepie gedaan zoals hij dat zelf zegt.
Maar ik deed zijn luier af, en 't was gewoon nog diarree…
Morgen sowieso maar even weer bellen, hij heeft verder redelijk gedronken en gegeten vandaag, dus daarmee gaat het redelijk goed. Alleen vraag ik me af: Hoeveel ml per dag moet een kind van bijna 2 en een half drinken?
Ik kijk wel eens het kinderziekenhuis van de Avro en daar werd toen verteld dat een kind van 1 sowieso al bijna een liter moest drinken…
Verder met temp schommelt Nathanael heel erg. Het kan zo van verhoging zonder pcm naar 36.5 gaan, en dan weer omhoog.
Ook zegt hij wel soms dat hij pijn heeft, en dan wijst hij de plek wel aan, vanavond was het zijn hoofd, maar als ik het dan 5 minuten daarna weer vraag zegt hij nee geen au, dus ik weet niet of je het dan serieus moet nemen of niet… Ik zou haast denken juist van wel, hij zegt niks voor niks au, maar het is een beetje onvoorspelbaar allemaal. dan weer wel en dan weer niet…
Nou ja we zullen het morgen wel weer zien,
Nathanael is van 10-06-09