Nog steeds afplatting hoofdje, wie nog meer?

ja belachelijke titel, maar kon het er niet in het kort neerzetten haha.
ik wilde weten wie van de kindjes met een vroegere voorkeurs houding door KISS of gewoon omdat ze dat hadden… had toen een afplatting? en hoe gaat het daar nu mee?
rico heeft nog een beetje en afplatting achter, het is niet heel erg duidelijk meer want in het begin had hij echt een deuk, zo erg was het.
kwa dat betreft is het redelijk goed bijgetrokken.
maar hij had een symetrisch hoofdje genoeg, om aan een helm te beginnen.
opzich valt het niet heel erg meer op, en verder groeit er nu ook meer haar over dus uiteindelijk is het helemaal niet meer te zien…
maar ik was gewoon benieuwd of rico de enigste is

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 31 Jan 2010 16:52:57

Tim heeft ook een behoorlijke afplatting gehad op zijn achterhoofd. Zo erg dat je het bij zijn voorhoofd ook zag. Maar gelukkig hoefde hij geen helmpje en is het allemaal bijgetrokken. Heeft wel lang geduurd hoor,want hij had al vrij vroeg een voorkeurshouding. En als ze nog zo klein zijn is het hoofdje natuurlijk heel makkelijk vervormbaar en duurt het lang voordat het weer bijgetrokken is. Tim was iets van 11 maanden toen het helemaal niet meer te zien was. Wat vervelend dat het bij Rico nog wel te zien is. Maar gelukkig niet zo heel erg meer, dus dat kan best allemaal nog bijtrekken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

nouja het is niet meer echt plat, maar het is ook niet rond zeg maar…
snapje?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik snap hem

Maar ik verwacht dat dat nog wel bij gaat trekken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

wel? hij is al over de 16 mnd…

Sam heeft ook een lichte afplatting op zijn hoofd. Je kunt het bij hem niet zien omdat hij een bos met krullen heeft maar je voelt nog wel dat het niet geheel rond is. Ik moet wel zeggen dat ik lang dacht dat het niet meer weg ging maar toevallig voelde ik pas en heb nu toch het idee dat het weer minder aan het worden is. Hij is nu 22 maanden.

Ja, ook al is hij 16 maanden kan het nog weggaan. Destijds gaven ze bij mij ook aan dat het lang kon duren, maar dat het overging. In principe is het hoofdje na het 1e jaar niet meer zo vervormbaar. Maar als het daarna nog maar een klein beetje is gaat dat ook weg gaven ze aan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

ooh oke… dan weet ik dat,
weet je het is niet dat ik dat erg vind ofzo, rijco heeft ook niet een heel rond hoofd ofzo, ook niet plat maar ja gewoon normaal hahaha
dus misschien heeft rico ook wel de vorm hoofd van zijn papa,
ik moet zeggen dat mijn hoodf ook niet heel rond is.
weet niet hoe het eruit ziet als ik me helemaal kaal ga scheren maar zoals ik kan voelen heb ik het er ook tussenin zitten, te vaak op mn achterhoofd gevallen tijdens het skaten denk ik

Joey’s hoofd is ook nog steesd een beetje scheef… Het valt ook niet echt heel erg op, je moet het wel weten en er echt op letten.
Het is misschien zelfs ook wel een beetje gezichtsbedrog, omdat hij twee kruinen op zijn achterhoofd heeft, en eentje daarna zit ietsje meer naar het midden van het achterhoofd dan de andere.

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Dani heeft ook heel erg een voorkeurshouding gehad en had daardoor een afplatting en scheefgroei. Hij hoefde ook geen helmpje. De fysio heeft aangegeven dat door oa het gebruik van de nekspieren het vanzelf gaat bij trekken en er kan best een paar jaar over heen gaan voordat het helemaal weg is, maar het kan wel.
Bij Dani zie je het ook nog steeds, maar zoveel minder als dat het was…dus gaat vanzelf goed komen. En misschien wordt het niet helemaal meer een rond bolletje, maar het zal denk ik bijna niet meer zichtbaar zijn later.

en anders richten we gewoon een “platter hoofdjes club” op

ach ze zijn hartstikke knap!! lieve mooie pukkies!