Nog niets van een sprongetje gemerkt!

Ik lees heel vaak dat er staat het is vast een sprongetje…ik geloof best dat het zo is maar ik heb bij m’n zoontje nog nooit iets gemerkt waarvan ik denk dit kan wel een sprongetje zijn. Vanaf 4 a 5 week sliep hij door en dat is eigenlijk nooit veranderd. Hij is in totaal 3 keer 's nachts wakker geweest en dat kwam door verkoudheid. Voor de rest heeft hij weinig tot geen huildagen. Op dit moment is hij 7,5 maand.

Gewijzigd door - Asje op 01 Dec 2008 09:07:08

Hoi,

Prijs je gelukkig zou ik dan zeggen!

Het ligt ook aan het karakter van je kindje in hoeverre je er iets van merkt: hoe temperamentvoller de baby, hoe meer je ervan merkt kort gezegd. En bij ieder kindje uit het zich verschillend, zo’n sprongetje. Dus nogmaals: wees blij!

Groetjes!

Gewijzigd door - Asje op 01 Dec 2008 09:07:53

Bij het ene kind merk je meer van sprongetjes dan bij het andere kind. Misschien heeft jouw kind elke keer een sprongetje van 1 dag. Dat zijn misschien die “weinig tot geen huildagen” die hij heeft.

Groetekes, Sje

Kunnen we ruilen?? Mijn meisje heeft heel erg last van haar sprongetje en mamma soms ook

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Tijs is nu bijna tien maanden en ook hij is er erg gevoelig voor. Als-ie een sprongetje heeft is het zeker een nacht of 2, 3 raak… Gelukkig weet ik dat het daar aan ligt! Hij is ook erg temperamentvol qua karakertje… Maar wees blij dat jouw kleine er geen last van heeft, hahaha!

Prijs je gelukkig!
Hier een grietje van 11 maanden die, met hooguit een paar dagen rust, weer in de volgende sprongen malaise rolt. Ronduit vreselijk vermoeiend.
Bij mijn zoontje (nu 3 jaar) heb ik het alleen de eerste 5 maanden meegemaakt, daarna heb ik het nooit meer zo gemerkt. Hij was altijd opgewekt en vrolijk.
Misschien hebben meiden er meer last van, die zijn zowiezo al pittiger van karakter.

Groetjes,

jantje

Ik ben ook zeker blij dat Marijn er weinig last van heeft. Moet zeggen dat hij wel een echt tempramentje heeft. Moet ook eigenwilletje is erg belangrijk (soms weleens lastig haha)

9 maanden banner