OP vrijdag mag ze wennen en dan volgende week nog 2 dagen en dan vanaf 12 Maart mag ze met school beginnen, en ik officieel niet meer bijde peuters maar bij de kleuters posten, tjonge jonge!
Nog minder dan 2 weekjes dan basisschool
Leuk en spannend tegelijk! Zal vast goedkomen!
Is je moeder het er uiteindelijk toch mee eens dus dat die kleine meid nu al naar school gaat? Ze wilde toch eigenlijk dat je haar pas na de zomervakantie naar school liet gaan?
Groetekes, Sje
Spannend! Is wel mooi om ze te zien lopen op school, dan zijn ze ineens toch wel heeeel groot Hopelijk kan ze snel haar draai gevonden krijgen!
Groetjes mama Jade
@ Sje; zoals ze in het Engels zeggen; I have put my foot down! Ze is er echt aan toe!
Ze is nu al dol op haar lerares want we hebben ze al eens een bezoekje gebracht!
Spannende tijden. Maar ze gaat het vast super leuk vinden. En mama vast ook wel.
Marijn mag vanaf volgende week donderdag 5 x een ochtend meedraaien. Een paar maand geleden zat ik de maanden af te tellen maar nu het dichterbij komt vind ik het wel heel spannend worden.
Gelukkig kan ik hem een beetje in de gaten houden, ik werk op de school waar hij naar toe gaat. Ga me voor hem wel op de achtergrond houden
Wat spannend!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”