Nog iemand terug van (eventjes) weggeweest

Hehe, hier ben ik ook weer even. Ik zat er even doorheen, maar het gaat nu weer beter.

Ik zat lichamelijk (moe, moe, moe en misselijk) en geestelijk (zorgen, zorgen, zorgen) even niet lekker. Ik ben nog wel moe en misselijk, maar dat komt (en dat had ik al aan een aantal meiden hier verteld) door een leuke reden: ik ben in verwachting!

Die zorgen waren dus voornamelijk om werk, mijn beoordelingsgesprek kwam eraan en ik werd opeens erg onzeker, maar ik heb voornamelijk maar lovende woorden gehoord, dus dat viel 200% mee, en of ik wel ‘echt’ in verwachting was, en dat is vanochtend bevestigd door een kloppende hartje bij de huisarts.

Nu flink bijlezen: Ik zal vanavond even alleen de pakkende koppen lezen, de rest morgen.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Heeee, welkom terug!
Ja, ik wist idd dat je zwanger was. Leuk joh.
Hoe ver ben je inmiddels?
En gaaf dat je het hartje gehoord hebt!!!

Fijn dat je je nu weer wat beter voelt en dat het beoordelingsgesprek je zo meegevallen is!

Groetjes, mamma van Stephan

Carola, welkom terug en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Super joh!
Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

hoi fijn je weer te zien en gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan.

groetjes ingrid

gefeliciteerrd met je zwangerschap en idd hoeveer ben je eigenlijk???

Hoi Carola,

Wat leuk dat je zwanger bent. Geweldig nieuws. Het hartje horen blijft steeds een wonder.
Idd hoeveel weken ben je eigenlijk?

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Haaaaaaaaaa die Carola, wat gezellig dat je er weer bent joh. Ik had je wel al laatst weer even gesproken via msn. Lekker he als je zo voor het eerst het hartje hoord. ik was ook misselijk en zo dus wist wel dat ik zwanger was, maar zo voor het eerst het hartje te horen kloppen is toch een extra bevestiging en zeker ook een geruststelling. Geniet er lekker van ennnnuuummm hoe is het bij jou met de misselijkheid ?

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Vandaag precies 13 weken volgens de berekening van een normale cyclus. Maar ik krijg volgende week een echo omdat ik in de 6 weken daarvoor 2x ongi ben geweest terwijl ik daarvoor altijd precies om de 30 dagen was. Dus het kan nog wijzigen. Dokter had het opeens over 10 juli (maar hij leest ook altijd een kilo minder op de weegschaal dan ik, dus misschien heeft ie een bepaalde afwijking in zijn oog, gevaarlijk idee trouwens dat je huisarts dat heeft) en als ik van 30 dagen cyclus uitga, 13 juli (maar ik vind die 13 zo akelig klinken). Even kijken of de echo een leukere datum geeft. Misschien wel een eerdere, wel zo lekker voor de aanvraag zwangerschapsverlof.

Huh, Elly, ik had het jou en Kitty toch al verteld?

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

Ha Carola!
Ik was ook op 13 juli uitgerekend (vrijdag de 13e nog wel ) maar de gynacoloog had dat veranderd naar 14 juli (zomaar )
Enne…uiteindelijk is Stephan op 23 juni geboren.
Dus eh…het zegt allemaal weinig

Wel spannend hoor, een echo!
Dat maakt het NOG weer echter!

Groetjes, mamma van Stephan

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

Ikke ben op 13 april jarig. Hahahaha heb ik geen last van.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom terug!!

he carola welkom terug gelukkig gaat het een stukje beter met je ,ja ja het wordt nu wel echt allemaal he die klein in je buik .he meid geniet er lekker van en veel succes met de echo

groetjes marielle mama van tanja

Ach de 13e is bij iemand die ik ken geen probleem is op vrijdag de 13e getrouwd haar dochter is op de 13e geboren. Ik geloof zelfs op een vrijdag. ZO zie je maar weer. Bij hun een echte geluksdag

Groetjes,

Diana moeder van Daan