Nog geen moeder!

Hoi allemaal,

Ik ben Anja en bijna 27 jaar! Mijn vriend en ik hebben een eigen winkel en vinden het nu wel eens tijd worden voor een kleintje. Ik ben vier maanden geleden gestopt met de pil maar er gebeurd nog weinig helaas! Ik hoop dat ik snel op dit forum kan plaatsen dat wij ZWANGER zijn!

Oh ja patricia (van Jordy en Roy)! Alles goed?? Ik probeer steeds op jullie homepage te kijken maar hij doet het niet!

groetjes en tot snel!

Anja

Hallo Anja
Welkom in ons midden. Ik ben zelf sinds bijna 7 maanden moeder van Sanne. Ik ben 28 jaar en ook getrouwd. ik slikte de pil al een paar jaar niet meer dus raakte ik gemakkelijk zwanger. Maar het kan vaak wel een tijdje duren zie ik om me heen, maar dat is toch niet erg. (ik hoor Sanne) Ik schrijf morgen weer

Liefs Kristel

Hier ben ik weer. Geniet maar lekker van jullie samenzijn en misschien dat je op den duur zwanger raakt. Ik wens je erg veel succes met alle dingen, zolang het geen obsessie word.

Liefs Kristel

Hallo Anja,

Gezellig dat je ook op de site komt!!
Ik zal me eerst even voorstellen: Ik ben Bianca (ik noem mij Bieb aangezien er hier 3 Bianca’s zijn, hihi)ik ben bijna 29 jaar, woon samen met mijn vriend en we hebben een zoontje van bijna 2,5 jaar (Stephan) waar we supertrots op zijn!
Ik hoop voor jullie dat je hier gauw een berichtje kan plaatsen met de mededeling dat je zwanger bent!!

Groetjes, Bianca

welkom hier
ben bianca getrouwd met hans we hebben 3 kindjes 1 engeltje kevin*(22-08-1995) en 2 bengels dylan(23-12-1996) en kaitlyn(17-12-2000)

groetjes bianca,dylan en kaitlyn

Hallo ik ben Mim (das kort voor Miriam) 32 en getrouwd met Cas. Samen hebben we een zoon van 2 1/2, Lucas.

Veel succes en veel plezier hier!

Groetjes Mim

hoi anja
welkom hier op het gezellige forum ik hoop dat je het net zo naar je zin heb als ik en dat je maar gauw zwanger mag worden
groetjes marielle trotse mama van tanja

Hoi allemaal,

Ik ga mijn best doen om er niet te veel mee bezig te zijn en ik hoop inderdaad dat ik snel met goed nieuws kan komen!

Ik ga nu maandag eerst maar eens een paar lichtjes voor het sophia kinderziekenhuis kopen…is weer eens een ander kerstkado dan normaal en doe ik ook gelijk wat voor de kinderen die daar moeten verblijven!

groetjes en tot snel

Anja

wat een leuk idee, om lichtjes voor die kinderen te kopen. Waar kan je dat?

Liefs Kristel

Hoi Anja,

Bedoel je gewoon die leuke kerstverlichting om de afdeling mee te versieren?
Wat een goed idee zeg!
Ik dacht eigenlijk dat dat altijd al “geregeld” werd door het ziekenhuis zelf…

Groetjes, Bianca

De verlichting is niet om de afdelingen te versieren maar er staat buiten een hele grote boom. Voor 5 euro koop je een “lichtje”. Elke dag gaan de lichtjes die er die dag verkocht zijn branden. Het geld wat er wordt opgehaald wordt gebruikt om een bioskoop te bouwen in het sofia kinderziekenhuis. Kijk anders eens op http://www.rijnmond.nl/index.html?pid=66&item=239

Daar staat alles over deze aktie!

groetjes Anja

dank je wel voor de link en de tip

Liefs Kristel